اخبار - روانشناسی آوا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس توبه کرد ره یافت . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
طبس مسینا ، سیل ، مقالات کامپیوتری ، ویندوز ، قیصر امین پور ، عشق ، عکس ، فوتسال ، فرش ، مادرزن ، شعر ، شهادت ، بیرجند ، آرمیون ، ترجمه ، ترجمه انگلیسی ، ترجمه فارسی ، تغذیه ، تلاشگران ، چشم ، چله ، حاج علی جان ، حاملگی ، حجاج ، خانوار ، خداوند ، خط ، خوسف ، داماد ، داور ، دختر ، درمان علایم ، درمیان ، دستگاه قضایی ، دکتر شریعتی ، دلتنگی ، دیر شکوفایی زبان ، ذهن ، رشد ، رمضان ، روانگردان ، ریه ، زارع ، زخم زبان ، زعفران ، زمستان ، سالن ورزشی وحدت طبس مسینا ، سرطان ، سرطان بینی ، سن ازدواج ، سنتوری ، سولفور ، سیر ، سیگار ، آسیاب جان محمد ، آل عمران ، آلعمران ، آمار ، آنفولانزای پرندگان ، آیدی ، اختلال یادگیری ، اختلالات زبانی ، ازدواج ، ازدواج هوشیارانه ، اس ام اس ، اس ام اس با ترجمه ، استقلال ، اسکرین سیور ، اسلام ، اصغری ، اطلاع رسانی ، انتخابات ریاست جمهوری ، اوتیسم ، ایرانیان باستان ، باران ، باطری ، بهار ، بیجار ، بیش فعالی ، بیماری ، پارکینسون ، پدر ، پرستش ، پسر ، پویا ، پیتزا ، پیتزاء سبزیجات ، پیتزای سبزی ، پیروزی ، تاریحچه فرش ایران ، تالاسمی ، تخریب ، شهر طبس مسینا ، طاووس ، طبیعت ، عارفانه ، عزت ، عشایر ، مجلس ، فرماندار ، قالیچه ، قرآن کریم ، قضاوت ، قلب ، عناب ، عید قربان ، فارسی کردن اعداد در ورد ، فاطمه نظری ، فجر ، عشقی نژاد ، عصب شناختی ، 13 آبان ، Truth حقیقت Trust اعتماد Trash آشغال Thrush برفک دهان ، آبی آرام ، کارت گرافیک ، کامژیوتر ، کردستان ، کشیدن حروف ، کلیه ، کوچ ، کوچه های خراسان ، کودکان عقب مانده ذهنی ، گاز ، گزیک ، گفتگو با خدا ، گل کلم ، گلبولهای قرمز ، گلدون ، گلو ، گیاه ، لب تاب ، لوزالمعده ، یلدا ، یونانی ، مقدسات ، مهارتهای ادراکی در کودکان ، موسیقی درمانی ، میخ ، میرمحرابی ، ناحیه حرکتی تکلم : یا برکا ، نارساخوانی ، نقاشی ، نوروپسیکولوژی ، نوروز ، هفته های اول بارداری ، هنر درمانی ، وحدت ، وحید شمسایی ، وقت زیارت ، ویتامینها ، ویرانی ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :132
بازدید دیروز :109
کل بازدید :710438
تعداد کل یاداشته ها : 1346
103/2/4
4:28 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
سلمان هدایت[300]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

اعتماد: زنی که موضوع ازدواج قبلی خود را از نامزدش پنهان کرده بود، با برملاشدن موضوع، به همراه برادر خود اقدام به تهدید و ضرب و جرح پسر جوان کرد تا وی را وادار به ازدواج کند.چند روز قبل زنی برای طرح شکایت به مجتمع قضایی قدس مراجعه کرد و گفت؛ چندی پیش پسرم (اشکان) با زنی به هویت شهلا آشنا شد، پس از گذشت چندماه آنها تصمیم به ازدواج گرفتند. در این مدت شهلا به بهانه ها و عناوین مختلف از پسرم پول می گرفت. وقتی نزدیک به زمان برگزاری مراسم عقد شد توسط یکی از آشنایان مطلع شدیم شهلا قبلاً ازدواج و این موضوع را از ما پنهان کرده است. به خاطر همین پسرم از ازدواج با این زن منصرف شد.شاکی در ادامه گفت؛ در این مدت شهلا هر روز به در منزل ما می آمد و فحاشی می کرد تا اینکه چند روز پیش به همراه برادرش داخل خانه شد و پسرم را مورد ضرب و جرح قرار داد.پس از این شکایت شهلا دستگیر شد و در اظهاراتش گفت؛ دو سال با همسر قبلی ام زندگی کردم ولی به خاطر اعتیاد از او جدا شدم و تصمیم گرفتم در مورد این موضوع چیزی به اشکان نگویم و شناسنامه ام را هم عوض کردم تا متوجه موضوع نشود. اما نمی دانم او چطور از ازدواج قبلی ام باخبر شد و گفت دیگر مرا نمی خواهد. این موضوع مرا خیلی ناراحت کرد و برای اینکه او را وادار کنم پای سفره عقد بنشیند تصمیم گرفتم از در تهدید وارد شوم.بنا بر این گزارش قاضی پرونده پس از بررسی اظهارات متهم او را با صدور قرار قانونی روانه زندان کرد

87/10/19::: 9:56 ع
نظر()
  
  
پیش به سوی پیامک های چندرسانه ای   در حال حاضر که فاز آزمایشی سرویس ام ام اس (MMS) اپراتور اول برای تعداد محدودی از مشترکان در تهران و کرج راه اندازی شده است امیدها برای ورود ام ام اس پر رنگ می شود.
به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر وفا غفاریان، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران که از راه اندازی فاز آزمایشی سرویس ام ام اس خبر داده است، می گوید: تدوین آیین نامه ام ام اس تلفن همراه نهایی شده است.

 وی اظهار امیدواری می کند که با حل مسایل فنی، ظرف دو ماه آینده این سرویس در اختیار تمامی مشترکان قرار گیرد.البته پیش از این لطف الله سبوحی، معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات از اصلاح مفاد آیین نامه سرویس ام ام اس تلفن همراه در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات خبر داده بود.

وی معتقد است اصلاح و تغییرات آیین نامه ام ام اس بسیار محدود بوده است.

لازم به ذکر است پس از آزمایش این سرویس، سازمان تنظیم مقررات از تجهیزات نصب شده اپراتور اول بازدید خواهد کرد و در صورت تایید آن، این خدمت به مشترکان ارایه می شود. براساس آیین نامه ام ام اس مصوب سازمان تنظیم مقررات که به منظور جلوگیری از ارسال پیام و تصاویر غیراخلاقی تدوین شد، مشترکان متعهد می شوند فقط از فضایی که در اختیار آنها قرار داده می شود، استفاده کنند.

برای برخورد با مزاحمان ارسال پیام و تصویر از طریق خدمات چندرسانه ای (ام ام اس)، تلفن همراه شخص مزاحم در مرحله اول تا یک هفته، در مرحله دوم سه ماه و در نهایت برای همیشه قطع می شود. مشترکان تلفن همراه برای استفاده از این خدمات باید به ازای ارسال هر ام ام اس، هزار ریال پرداخت کنند


  
  
وقتی گروه نجات ، زن جوان را زیر آوار پیدا کرد او مرده بود اما کمک رسانان چینی زیر نور چراغ قوه ، چیز عجیبی دیدند....

همه خاطره های مردم چین از روز دوازدهم مه 2008 (23 اردیبهشت 87) تیره است اما آنان دیگر نمی خواهند وحشت خود در آن زمان را مرور کنند.
ادامه مطلب...
  
  

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سرویس پیام های چند رسانه ای یا همان MMS، برای نخستین بار در کشور توسط ایرانسل معرفی شده و به مشترکین ایرانسل این امکان را می دهد تا انواع فایل های صوتی و تصویری را به همراه متن های طولانی به صورت یکجا به سایر مشترکین ایرانسل و یا نشانی ایمیل آنها ارسال کنند.

برای استفاده از این سرویس، مشترکین قدیمی و جدید ایرانسل می بایست از طریق مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل، دفاتر پستی سراسر کشور , روزنامه های کثیرالانتشار و یا سایت اینترنتی ایرانسل فرم ثبت نام و فعال سازی سرویس پیام چندرسانه ای را به صورت رایگان دریافت نمایند و نهایتا پس از مطالعه تمامی شرایط و ضوابط استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای و تکمیل و امضای فرم آنگاه از طریق پست یا تحویل به نمایندگان فروش ایرانسل درخواست فعال سازی سرویس MMS بر روی سیم کارت خود را به شرح زیر ارسال کنند.

بر این اساس، تمامی مشترکین قدیمی و جدید ایرانسل می توانند با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و یا کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه و پس از دریافت رایگان فرم مربوطه، آن را تکمیل کرده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط استفاده از سرویس پیام های چندرسانه ای، محل مشخص شده را امضا کرده و به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی خود که شماره ایرانسل خود را روی آن درج کرده اند به متصدی مربوطه تحویل دهند.ادامه مطلب...

  
  
«کامبیز دیرباز» از پیشنهاد ایفای نقش «مجیدسوزوکی» در پروژه «اخراجی ها2» خبر داد.

«کامبیز دیرباز» گفت: به زودی در فیلم سینمایی «بیرون آوردن مردگان» به کارگردانی جواد افشار بازی خود را آغاز خواهم کرد که در این فیلم حضور من در کنار «جمشید هاشم پور» مشخص شده است.ادامه مطلب...

  
  

دارالتبلیغ تشکیلات مرکزی بهائیت در اسرائیل، با ارسال پیام به کلیه تشکل های بهائی کشور، تأکید کرده که « زنان در فرقه بهائیت از اهمیت ویژه و حقوق مساوی با مردان برخوردارند و در وضعیت فعلی لازم است آنان پا به پای مردان بهائی به تکلیف خود در میدان تبلیغ بکوشند.»

بر اساس این دستور صادر شده از مرکز صهیونیستی بهائیت، بهائیان موظفند برای تبلیغ بهائیت و فریب جوانان مسلمان، از زنان بهائی به عنوان یک کالای سکسی استفاده نموده و بهائیت را گسترش دهند.

ظاهرا این دستور، حلقه ای از زنجیره تهاجم فرهنگی بر ضد نظام جمهوری اسلامی است که در آمریکا و اسرائیل، کلید خورده است.


87/10/16::: 11:32 ع
نظر()
  
  

امروز در مسیر راهپیمایی روز قدس، مردم مؤمن روزه دار طوماری را امضا نمودند که در آن آمده بود « اخیرا فرقه صهیونیستی بهائیت که مرکز اصلی رهبری آن در اسرائیل است، در صدد گسترش گمراه سازی خود در کشور جمهوری اسلامی ایران است و با شگردها و ترفندهایی، حرکت های خزنده ای را آغاز نموده که موجب انحراف جوانان را فراهم می سازد. لذا از دادستان کل کشور می خواهیم که با این فرقه صهیونیستی و ضاله استعماری برخورد قاطع نموده و تشکیلات بهائیت را در ایران، منحل و نابود نماید»
خداوند را شاکرم که من هم توانستم این طومار را امضا نمایم و در اجر اقدام خدا پسند مردم مؤمن، شریک باشم.
به امید روزی که اسرائیل و مرکز بهائیت و این فرقه گمراه و گمراه کننده و سران کفر جهانی نابود گردند. انشاء الله


  
  

این روزها که اوج شقاوت و جنایت اسرائیل و هم پیمانان او در کشتار مردم بی دفاع غزه، بر همگان روشن شده است، برخی در سخنان و بیانیه های خود « سکوت » حکومت های عربی و حاکمان کشورهای اسلامی و مجامع اسلامی و عربی را محکوم می نمایند! در حالی که اصلا بحث سکوت نیست، بلکه اکثر سران کشورهای عربی و اسلامی، هماهنگ با اسرائیل، خواهان نابودی مقاومت اسلامی فلسطین می باشند و در جلسات مخفیانه با سران آمریکا و اسرائیل، برای رسیدن به این هدف شوم، هم پیمان شده اند و اینک طبق سناریوی از پیش طراحی شده، به تکلیف خود در قبال اسرائیل و آمریکا عمل می نمایند. آنان سکوت نکرده اند، بلکه به گونه ای مرموز زمینه ساز جنایات اسرائیل شده اند.


  
  

عذر خواهی نیکبخت از ملت ایران

نشست کمیته‌ی انضباطی در خصوص رسیدگی به تخلف علیرضا واحدی‌نیکبخت در محل این کمیته برگزار شد و این بازیکن در برابر اتهامات وارده به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست، مجتبی شریفی رییس کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به گزارش سرپرست تیم ملی فوتبال درباره حضور علیرضا واحدی‌نیکبخت همراه با تیم ملی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و همچنین بازگشت ناگهانی او به بهانه آوردن پاسپورت به هتل المپیک و سپس عدم برقراری ارتباط مجدد با مسئولان تیم ملی و همچنین اتهام تمرد از حضور در تیم ملی فوتبال توضیحاتی را به نیکبخت واحدی ارائه کرد و خواهان دفاع این بازیکن از خود شد.

*** دفاعیات واحدی نیکبخت...

در ادامه علیرضا ‌نیکبخت واحدی ماجرا را بدین شرح بیان کرد: ساعت 20:30 دقیقه جمعه "ابراهیمی" سرپرست تیم ملی با من تماس گرفت و از من خواست ساعاتی بعد - در ساعت 1:30 بامداد شنبه- با گذرنامه خود در هتل المپیک حاضر شوم، من نیز همین کار را انجام دادم، اما زمانی که قصد داشتم گذرنامه خود را به مسئولان تیم ملی تحویل دهم متوجه شدم که گذرنامه‌ی همراهم مربوط به اقامت من در کشور امارات است و به واسطه‌ی ویزای سه ساله امارات، آن را در اختیار دارم، در واقع این پاسپورت را به جای پاسپورت اصلی خود به اشتباه همراه آورده بودم که به همین دلیل از مسئولان تیم ملی اجازه خواستم تا برای گرفتن پاسپورت اصلی خود اقدام کنم.

وی افزود: زمانی که به هتل المپیک رسیدم تنها ابراهیمی و مازیار زارع را دیدم و به سرعت سوار اتوبوس تیم ملی شدم. در آن زمان حتی من، علی دایی سرمربی تیم ملی را که در جلوی اتوبوس نشسته بود ندیدم، پیش از آنکه برای برداشتن پاسپورت از اتوبوس پیاده شوم، ساک وسایل خود را به مازیار زارع دادم و با اطلاع به ابراهیمی بلافاصله با در اختیار گرفتن خودرویی برای گرفتن پاسپورتم که در اختیار باشگاه پرسپولیس بود، هتل المپیک را ترک کردم و حتی قرار شد اگر پلیس این ماشین را متوقف کرد من خود تمامی جریمه‌های آن را تقبل کنم.

واحدی نیکبخت در پاسخ به سوال رییس کمیته انضباطی پیرامون دلیل پاسخ ندادن به تماس‌های سرپرست تیم ملی به دلیل دایورت کردن گوشی و همچنین خاموش کردن تلفن همراه خود نیز گفت: گوشی من دارای سیستمی است که پس از 10 ثانیه اگر به آن جواب ندهم پیغام دایورت شدن را می‌دهد و در آن زمان به دلیل آنکه گوشی در جیب من بود و صدای آن را نیز قطع کرده بودم متوجه تماس‌ها نشدم و دایورت شدن گوشی من نیز خودکار صورت می‌گرفت.

به گزارش ایسنا، نیکبخت واحدی با در اختیار گرفتن گوشی یکی از خبرنگاران و تماس با گوشی خود به صورت عملی نحوه دایورت شدن گوشی‌اش را نشان داد.

مهاجم پرسپولیس افزود: پس از مدتی شارژ گوشی من تمام شد و دلیل خاموش شدن گوشی من نیز همین موضوع بود، متاسفانه در آن زمان هیچ وسیله‌ای برای تماس با سرپرست تیم ملی نداشتم تا این موضوع را که پاسپورتم در باشگاه پرسپولیس است را به او اطلاع دهم.

واحدی نیکبخت تاکید کرد: قبول دارم که اشتباه رخ داده است؛ اما تمامی این اشتباهات سهوی بوده و من بازیکنی نیستم که بخواهم از تیم ملی فرار کنم.

وی درباره علت نیاوردن گذرنامه خود به همراه‌اش و در اختیار نگرفتن آن از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: زمانی که من برای آوردن گذرنامه‌ام باز گشتم ساعت چهار صبح بود و گذرنامه نیز داخل باشگاه پرسپولیس بود من حتی با خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تماس گرفتم که او به من گفت چگونه ساعت چهار صبح من گذرنامه را از باشگاه به تو برسانم.

واحدی نیکبخت تصریح کرد: گذرنامه تمامی بازیکنان همواره در اختیار باشگاه است و گذرنامه من نیز در باشگاه پرسپولیس بود که در این زمینه مصطفوی مدیرعامل باشگاه و محمود خوردبین سرپرست تیم حاضر هستند این موضوع را تایید کنند.

شریفی رییس کمیته انضباطی نیز در این زمان تاکید کرد که درباره این گفته‌های نیکبخت واحدی از باشگاه پرسپولیس استعلام خواهد کرد.

واحدی نیکبخت در ادامه دفاعیات خود گفت: هیچ‌گاه به دنبال فرار کردن از تیم ملی نبودم و همواره به پیراهن تیم ملی عشق ورزیده و به بازی کردن برای تیم فوتبال کشورم افتخار می‌کنم. بی‌تردید حضور در تیم ملی آرزوی هزاران بازیکن است و بازیکنان بسیاری بودند که دوست داشتند به جای نیکبخت واحدی در تیم ملی باشند، بنابراین چرا باید فرصت به این خوبی را از دست بدهم و تیم ملی را همراهی نکنم.

وی افزود: خدا می‌داند که تمامی اشتباهات رخ داده سهوی بوده است و من نیز به دلیل این اشتباهات بسیار ناراحت هستم، البته تصور نمی‌کردم این موضوع تا این اندازه بزرگ شود چرا که محمد محمدی دروازه‌بان تیم ملی نیز به دلیل آنکه گذرنامه‌اش در آلمان بود نتوانست تیم ملی را همراهی کند اما نمی‌دانم چرا در مورد من این صحبت‌ها به وجود آمد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شائبه‌ی اختلاف نظرش با فرد خاصی در تیم ملی نیز گفت: به هیچ عنوان در تیم ملی با کسی مشکلی ندارم. علی دایی به من لطف کرده است و من را به تیم ملی دعوت کرده و به همین دلیل از او سپاسگزارم؛ بی‌تردید کوچک‌ترین فکر و تصمیمی برای فرار از بازی برای تیم ملی و یا ساختن داستانی برای این کار نداشتم و بی‌تردید برای من باعث افتخار خواهد بود که با پیراهن تیم ملی به میدان بروم. من از سال 76 که به تیم ملی دعوت شدم همواره با تمام توان در خدمت تیم ایران بودم و سابقه‌ی 70 بازی ملی و 30 گل ملی را نیز در پرونده دارم، بی‌تردید این کارنامه من را از اتهام تمرض از حضور در تیم ملی مبرا می‌کند. من همواره برای تیم ملی کوشش کردم و حتی در مقطعی پس از بازی مقابل امارات زمانی که به دلیل مسائل شخصی نمی‌توانستم در تیم ملی بازی کنم این موضوع را به سرمربی تیم اطلاع دادم و از او اجازه گرفتم.

به گزارش ایسنا، واحدی نیکبخت ادامه داد:‌ بی‌تردید این بار نیز اگر مشکلی برای حضور در تیم ملی فوتبال داشتم این موضوع را به سرمربی تیم اطلاع می‌دادم و دیگر برای همراهی تیم به هتل المپیک نمی‌رفتم من حتی تا پای پرواز و در فرودگاه نیز رفتم و همین موضوع نشان می‌دهد که من قصد داشتم تیم ملی را همراهی کنم و بی‌تردید اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت بار دیگر آن را به سرمربی تیم ملی اطلاع می‌دادم.

وی تصریح کرد: از نظر آمادگی جسمانی در بهترین شرایط قرار داشتم و دلیل این موضوع نیز به ثمر رساندن 9 گل در لیگ برتر است و هیچ موضوع خاصی نبود که بخواهم برای ‌آن بهانه بتراشم و تیم ملی را همراهی نکنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: حتی در زمان حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی نیز با وجود مسائلی که از زمان باشگاه استقلال به وجود آمده بود، در خدمت تیم ملی بودم. البته در استقلال نیز رابطه من و قلعه‌نویی رابطه‌ی پدر و فرزندی بود اما در هر صورت مشکلاتی به وجود آمد، با این حال زمانی که قلعه‌نویی من را به تیم ملی دعوت کرد با جان و دل به تیم ملی آمدم و تمام توان خود را برای تیم ایران گذاشتم.

وی افزود: من هیچ مشکلی با سرمربی تیم ملی ندارم و علی دایی را همواره فردی دلسوز و یکی از سرمایه‌های فوتبال کشور می‌دانم.

واحدی نیکبخت در ادامه تاکید کرد: به دلیل این اشتباه خود از تمامی ملت ایران عذرخواهی کرده همچنین از علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی که مانند پدر من بوده و متولی باشگاه پرسپولیس نیز هست و همچنین تاج رییس کمیته‌ی تیم‌های ملی نیز عذرخواهی می‌کنم که بی‌تردید اگر در این جلسه بود و حرف‌های من را می‌شنید او نیز به من حق می‌داد. همچنین از علی دایی سرمربی تیم ملی ایران نیز عذرخواهی می‌کنم، اگر علی دایی بار دیگر من را به تیم ملی دعوت کند با تمام توان در خدمت تیم ایران خواهم بود و در غیر این صورت نیز برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به سوال کمیته انضباطی پیرامون در اختیار داشتن گذرنامه از سوی سایر بازیکنان باشگاه پرسپولیس نیز گفت: کریم باقری به دلیل سفر خانوادگی به دوبی که یک ماه پیش صورت گرفته گذرنامه‌اش در اختیارش بود و درباره مازیار زارع نیز اطلاعی ندارم.

واحدی نیکبخت درباره واکنش رسانه‌ها به این موضوع نیز گفت: در هر صورت کمی بیش از اندازه این موضوع بزرگ شد و برخی از مسائلی که مطرح شد واقعیت نداشت، با این حال از خبرنگاران نیز تشکر می‌کنم چرا که خبرنگاران ما همواره بسیار زحمت‌کش هستند و در این باره نیز آن‌ها به خوبی به موشکافی موضوع پرداختند.

وی در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که به هیچ عنوان قصد فرار از بازی برای تیم ملی را نداشته و همواره با جان و دل در خدمت تیم ایران هستم و بی‌تردید تعصب ملی من از هر کسی بیشتر است و به دلیل اشتباهی که رخ داده از تمامی مردم ایران، مسئولان ورزش، فدراسیون و تیم ملی فوتبال عذرخواهی می‌کنم اما باور کنید این اشتباه سهوی بوده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست رییس کمیته‌ی انضباطی اعلام کرد با توجه به دفاعیات نیکبخت واحدی و همچنین پس از گرفتن استعلام‌هایی در همین رابطه رای نهایی خود را پیرامون وضعیت این بازیکن ملی‌پوش و باشگاه پرسپولیس تهران اعلام خواهد کرد

 


  
  

همایش سوگواره شعر حسینی در تاریخ 2/2/1387 در مشهد مقدس برگزار گردید و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید . در این همایش سرکار خانم امینی و آقایان حیدری و عزیزی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند

انشاءالله بزودی با عکس های زیبا از این سوگواره و شاعران آن و همچنین یک قطعه ادبی و نقدی پیرامون همین سوگواره در خدمتتان خواهم بود.

آتشین قطعه شعری خواند ناگاه صدائی از گوشه مجلس به پا خواست، نخوان ، نخوان .........(متن کامل بزودی)

شعر نو ، سپید ، غزل ، رباعی ، چهار پاره ، کدامیک را می پسندید. نظر بدهید

 


87/3/4::: 5:16 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5