اینترنت و کامپیوتر - روانشناسی آوا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، نرمش و اوج نادانی، درشتی است. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
طبس مسینا ، سیل ، مقالات کامپیوتری ، ویندوز ، قیصر امین پور ، عشق ، عکس ، فوتسال ، فرش ، مادرزن ، شعر ، شهادت ، بیرجند ، آرمیون ، ترجمه ، ترجمه انگلیسی ، ترجمه فارسی ، تغذیه ، تلاشگران ، چشم ، چله ، حاج علی جان ، حاملگی ، حجاج ، خانوار ، خداوند ، خط ، خوسف ، داماد ، داور ، دختر ، درمان علایم ، درمیان ، دستگاه قضایی ، دکتر شریعتی ، دلتنگی ، دیر شکوفایی زبان ، ذهن ، رشد ، رمضان ، روانگردان ، ریه ، زارع ، زخم زبان ، زعفران ، زمستان ، سالن ورزشی وحدت طبس مسینا ، سرطان ، سرطان بینی ، سن ازدواج ، سنتوری ، سولفور ، سیر ، سیگار ، آسیاب جان محمد ، آل عمران ، آلعمران ، آمار ، آنفولانزای پرندگان ، آیدی ، اختلال یادگیری ، اختلالات زبانی ، ازدواج ، ازدواج هوشیارانه ، اس ام اس ، اس ام اس با ترجمه ، استقلال ، اسکرین سیور ، اسلام ، اصغری ، اطلاع رسانی ، انتخابات ریاست جمهوری ، اوتیسم ، ایرانیان باستان ، باران ، باطری ، بهار ، بیجار ، بیش فعالی ، بیماری ، پارکینسون ، پدر ، پرستش ، پسر ، پویا ، پیتزا ، پیتزاء سبزیجات ، پیتزای سبزی ، پیروزی ، تاریحچه فرش ایران ، تالاسمی ، تخریب ، شهر طبس مسینا ، طاووس ، طبیعت ، عارفانه ، عزت ، عشایر ، مجلس ، فرماندار ، قالیچه ، قرآن کریم ، قضاوت ، قلب ، عناب ، عید قربان ، فارسی کردن اعداد در ورد ، فاطمه نظری ، فجر ، عشقی نژاد ، عصب شناختی ، 13 آبان ، Truth حقیقت Trust اعتماد Trash آشغال Thrush برفک دهان ، آبی آرام ، کارت گرافیک ، کامژیوتر ، کردستان ، کشیدن حروف ، کلیه ، کوچ ، کوچه های خراسان ، کودکان عقب مانده ذهنی ، گاز ، گزیک ، گفتگو با خدا ، گل کلم ، گلبولهای قرمز ، گلدون ، گلو ، گیاه ، لب تاب ، لوزالمعده ، یلدا ، یونانی ، مقدسات ، مهارتهای ادراکی در کودکان ، موسیقی درمانی ، میخ ، میرمحرابی ، ناحیه حرکتی تکلم : یا برکا ، نارساخوانی ، نقاشی ، نوروپسیکولوژی ، نوروز ، هفته های اول بارداری ، هنر درمانی ، وحدت ، وحید شمسایی ، وقت زیارت ، ویتامینها ، ویرانی ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :73
بازدید دیروز :61
کل بازدید :709263
تعداد کل یاداشته ها : 1346
103/1/10
4:11 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
سلمان هدایت[300]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

فارسی کردن اعداد در word

 

یکی از مشکلاتی که مدتهاست به دنبال راه حلش هستم این است که نمی توانستم کاری کنم که اعداد در Word فارسی نشان داده شوند. البته در بخش Regional settings ویندوز جائی هست که می توانیم مشخص کنیم اعداد فارسی نشان داده شوند. ولی اگر این کار را بکنیم، همه اعداد بخش های مختلف ویندوز فارسی می شوند. حتی ساعت ویندوز هم عدد ها را فارسی نشان می دهد. 

بلوک و عملیات مربوط به آن در word


البته خیلی جدی به دنبال راه حل نگشته بودم وگرنه انقدر که این راه حل آسان است ، احتمالا خیلی زود تر از این پیدایش می کردم. ولی چند روز پیش بطور اتفاقی یکی از دوستان جدیدم این روش را

بلوک و عملیات مربوط به آن در word

به من گفت که بعد از امتحان این کار، هم خیلی خوشحال شدم و هم خنده ام گرفت که کار به این سادگی را چرا تا کنون انجام نداده بودم و اینهمه درد سر کشیده بودم. حالا این روش را به شما هم می گویم تا اگر همین مشکل را دارید بتوانید حلش کنید. از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کنید. کادری پر از گزینه و زبانه (Tab) ظاهر می شود. زبانه Complex را فعال کنید. در قسمت پائین، منوی کشوئی گزینه numeral را باز کنید و از منو گزینه Context را انتخاب کنید. کار تمام است. از این به بعد اعدادی که فارسی تایپ کنید فارسی نشان داده می شوند و اعدادی که انگلیسی تایپ کنید، انگلیسی


88/10/21::: 10:41 ع
نظر()
  

 1اسـکیزوفرنی نـوعی بیــماری مــغزی جدی، مزمن و ناتوان کننده است. تقریباً یک درصد از جمــعیت طی دوره زندگی خـود به اسکیزوفرنی مبتلا می شوند. بیـش از 2 میلـیـون آمریکایی امسال از این بیماری رنج می برند.
سن و جنسیت

اسکیزوفرنی به یک میزان بر زنها و مردها اثر می کند.
این بیماری معمولاً در مردها زودتر و در سنین جوانی بروز می کند. اما در خانم ها در اواخر بیست سالگی و اوایل سی سالگی ایجاد می شود. کودکان بالای 5 سال نیز ممکن است به اسکیزوفرنی مبتلا شوند، اما بروز این بیماری قبل از دوره نوجوانی بسیار نادر است.

دوره، دوره امیدواری است


تحقیقات و مطالعات روز به روز به سمت داروهای مطمئن تر و جدیدتری می رود و پرده از راز دلایل و عوامل پیچیده این بیماری برمی دارد.
دانشمند برای آگاهی یافتن از اسکیزوفرنی از رویکردها و شیوه های مختلفی استفاده می کنند، از بررسی و مطالعه ژنتیک های مولکولی گرفته تا مطالعات جمعیتی.


ادامه مطلب...

  
  
دانلود فیلم وندی و لوسی 2008 Wendy And Lucy

دسته : دانلود فیلم,
بازدید ها : < src="http://fastwebcounter.com/secure.php?s=%5bcb:blog_full_address%5d/post/221"> 24



“وندی و لوسی” را “Kelly Reichardt” به سینماها آورده است. او فیلم را از داستان کوتاهی نوشته‌ی “جاناتان ریموند” با نام “گروه کر قطار” اقتباس کرده است. فیلم ابتدا در جشنواره‌ی کن ???? به نمایش درآمد و پیش از اکران محدودش در دسامبر ????، از چندین جشنواره‌ی دیگر، جوایزی نیز کسب کرد. سپس فیلم در مارس ???? در سالن‌های محدودی در بریتانیا اکران شد. “وندی کرول” (با بازی میشل ویلیامز) به امید شروع یک زندگی تازه به همراه سگ‌اش “لوسی” به “آلاسکا” می‌رود. پس از مدتی دست و پنجه نرم کردن با مشکلات سر راه، در حالی که در “ارگان” ماشین‌اش به تعمیر نیاز دارد و پولی هم در بساط نیست، “لوسی” ناپدید می‌شود…






 لینک مستقیم (برای مدت یک ماه، لطفا به تاریخ ارسال فیلم توجه فرمایید)
 دانلود - 700 مگابایت بخش اول  - دوم - سوم - چهارم پنجم - ششم - هفتم 
 
 غیر مستقیم (Rapid Share)
 دانلود - 700 مگابایت بخش اول  - دوم - سوم - چهارم پنجم - ششم - هفتم

 زیرنویس
 برای دانلود زیرنویس فارسی، نام فیلم را در بخش زیرنویس‌های فارسی جست‌وجو کنید
 کدهای MD5 برای تعیین اعتبار

 پسورد فایل زیپ : www.downloads.ir
 اطلاعات بیشتر 
کیفیت : DVDScr
 لینک منبع





نوشته : yahya در دوشنبه 2 آذر 1388 نظرات ( <>setCommentCnt(221) 1 ) - لینک مطلب
بازی فوتبال Real Football Manager 2010

دسته : بازی جاوا(320×240), بازی نوکیا S60v3, بازی های UIQ,
بازدید ها : < src="http://fastwebcounter.com/secure.php?s=%5bcb:blog_full_address%5d/post/220"> 25

منبع : www.AsanMob.com


نسخه جدید بازی فوتبال Real Football Manager 2010  که به تازگی توسط کمپانی گیم لافت ارائه شده است. این بازی با گرافیک بسیار بالا به صورت جاوا در سایزهای مختلف ارائه شده است.




 این بازی بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا میباشد.

 دانلود - 722 کیلوبایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asanmob.com
 لینک منبع





نوشته : yahya در دوشنبه 2 آذر 1388 نظرات ( <>setCommentCnt(220) 0 ) - لینک مطلب
برش فیلم های بلند با نرم افزار Allok Video Splitter v3.1.1117

دسته : برنامه تحت ویندوز,
بازدید ها : < src="http://fastwebcounter.com/secure.php?s=%5bcb:blog_full_address%5d/post/219"> 30

منبع : www.AsanDownload.com



حتما پیش آمده به دلایل مختلف از قبیل حجیم بودن مجبور شده ایم که یک فایل ویدئویی را به چند قسمت تقسیم کنیم. تکه تکه کردن یا حتی بریدن بخشی از یک فیلم مستلزم استفاده از نرم افزارهای ویرایشی است ، مطمئنا تعداد و برندهای این دسته نرم افزار آنقدر بالاست که به راحتی می توان نرم افزاری را انتخاب کرد اما همیشه لازم نیست برای یک کار ساده مثل همین بریدن فیلم ها نرم افزار مثل Corel Video Studio یا نرم افزارهای مشابه را برروی سیستم نصب کنیم . با نرم افزارهای ساده تری که برای همین منظور طراحی شده اند هم می توان چنین کارهایی را انجام داد. Allok Video Splitter همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا یک فیلم بلند را قسمت قسمت کند و یا اصلا به انتخاب کاربر بخشی از یک فیلم را انتخاب و به طور کامل از فیلم برش دهد.
استفاده از Allok Video Splitter هم فوق العاده آسان است. تنها کافیست پس از انتخاب فایل ویدئویی مورد نظر قسمت ابتدایی و انتهایی آن بخش که قرار است بریده شود را انتخاب شود و به همین سادگی آن بخش برش خواهد خورد.
سرعت عملکرد این نرم افزار فوق العاده بالاست و به هیچ وجه به زمان خاصی برای Render کردن ندارد . نکته پایانی هم در محیط کاربری ساده اما جذاب این ابزار نهفته است که تاثیر زیادی در سرعت عملکرد کاربران خواهد داشت.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Allok Video Splitter v3.1.1117:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج
- ساده بودن استفاده از نرم افزار
- محیط کاربری ساده
- سرعت بسیار بالا در برش قسمت های مختلف
- امکان برش چند قطعه در یک لحظه
- امکان اجرای پیش نمایش به صورت مستقیم در نرم افزار
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...





 طریقه فعالسازی : از سریال نامبر برای فعالسازی استفاده کنید.
 قیمت: 29 دلار آمریکا
 دانلود -  11.27 مگابایت | لینک کمکی
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده





نوشته : yahya در شنبه 30 آبان 1388 نظرات ( <>setCommentCnt(219) 0 ) - لینک مطلب
آنتی ویروس یو اس بی USB Threat Defender


بازدید ها : < src="http://fastwebcounter.com/secure.php?s=%5bcb:blog_full_address%5d/post/218"> 67

منبع: www.techbox.ir


بیشتر کاربران از فلش دیسک ها برای ذخیره سازی اطلاعات و انتقال فایل از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر استفاده می کنند. این قسمت خوب ماجراست! نویسندگان ویروس ها و جاسوس افزارها نیز می دانند که استفاده از فلش دیسک ها بین کاربران رایج شده است، بنابراین ویروس هایی می سازند که به راحتی از این راه کامپیوترهای زیادی را آلوده می کنند. با توجه به این که هر روز ورژن جدیدی از این ویروس ها ساخته می شود بیشتر آنتی ویروس ها نمی توانند سیستم را به طور کامل در مقابل این تهدید حقاظت کنند.
USB Threat Defender از فناوری اسکن تعریف شده و پیش گزیده برای ایجاد یک سطح ایمنی جدید استفاده می کتد. این سطح حفاظت جدید تهدیدهای شناخته شده و ناشناخته که توسط آنتی ویروس نادیده گرفته می شود را در بر می گیرد و یک حفاظت حداکثری برای تهدیدهای USB فراهم می کند. همچنین می تواند ویروسهایی که از قبل بر روی سیستم نصب شده اند را شناسایی و حذف نماید. این برنامه به گونه ای طراحی شده که بدون نیاز به آپدیت سیستم های آنلاین و آفلاین خانه یا اداره را در برابر تهدیدها حفاظت می کند.




قابلیت های کلیدی USB Threat Defender:
- فراهم کردن حداکثر حفاظت در برابر تهدیدهای USB
- استفاده از فناوری پیش گزیده برای شناسایی بدافزارهای ناشناخته
- استفاده از فناوری تعریف شده برای شناسایی بدافزارهای شناخته شده
- توانایی حذف بدافزارهای نصب شده روی سیستم
- تعمیر و بازیابی سلامت سیستم
- آنالیز دقیق سیستم برای شناسایی بد افزارها
- حفاظت بصورت real-time برای شناسایی بدافزارها در مراحل ابتدایی
- قابلیت قرنطینه نمودن برای امکان بازیابی فایلهای آلوده
- بدون نیاز به آپدیت مداوم
- حفاظت از سیستم های آنلاین و آفلاین
- استفاده راحت از محیط گرافیکی برنامه
- اجرا شدن در تمام ویندوزها و ویندوز 7



دانلود - 1.53 مگابایت لینک مستقیم | لینک کمکی(سرور Rapidshare)


تصاویر محیط برنامه


سایت سازنده


  
  

کودکان و آسیبهای اینترنت
 این روزها پسرها و دخترها هر دو به یک نسبت به بازیهای رایانه ای علاقه نشان می دهند. تنها تفاوت اینجاست که آنها انواع متفاوتی از بازیهای رایانه ای را می پسندند.پسرها کلکها و رمزهای بازیها را به رایانه انتقال می دهند. این بازیها باعث فراهم نمودن شادابی، توانایی و انرژی بیشتر آنان می شود. در ضمن این بازیها بیشتر خشن هستند و شخصیت اصلی آن، اغلب مجبور است با نزاع راه خود را در مقاطع مختلف پیش ببرد. این بازیها شامل حل معما یا یافتن گنجینه ها و جواهرات است.
تحقیقات همچنین نشان می دهد که پسران بیشتر از دختران به انتقال موسیقی به رایانه می پردازند. در حالی که دختران از اتاقهای گفتگو و ایمیل استفاده می کنند. این مطلب نشان دهنده آن است که دختران اجتماعی تر از پسرانند.
با این حال سن نقش مهمی در انگیزه کودک برای استفاده از اینترنت دارد. کودکان پیش دبستانی و دبستانی بیشتر به بازی کردن و جستجوی اطلاعات می پردازند و کمتر به ایمیل زدن و چت کردن روی می آورند؛ زیرا مهارتی برای استفاده از این برنامه ندارند، در حالی که نوجوانان بیشتر به این برنامه ها علاقه مندی نشان می دهند.
تجارب مثبت کودکان از اینترنت
از سوی دیگر بررسیها نشان می دهد برای تعداد زیادی از کودکان مشکل است که تجارب مثبت خود را در هنگام استفاده از اینترنت بیان کنند، شاید به این دلیل که اینترنت قسمت اصلی زندگی روزانه آنها شده است.
از جمله فرصتهای خوشایند و دلپذیری که توسط اینترنت برای کودکان فراهم شده، جستجوی اطلاعات درباره سرگرمیها و علاقه های آنان و نیز ارتباط با دوستان و آشنا شدن با اشخاص جدید است. بیشتر کودکان، اینترنت را به این دلیل دوست دارند که سرگرم کننده است، گر چه یافتن اطلاعات برای مدرسه نیز یک تجربه مثبت است.
تجارب منفی کودکان از اینترنت
در یک تحقیق برای بررسی و مطالعه تجارب منفی کودکان از اینترنت، از کودکان خواسته شد تا بعضی چیزهایی که در هنگام استفاده از اینترنت برای آنها ایجاد مزاحمت و اغتشاش می کنند را بنویسند. کودکان اغلب این نوع اطلاعات را به ما نمی دهند؛ زیرا می ترسند این اطلاعات به گوش والدین یا دبیران آنان برسد. در این پژوهش معلوم شد هشت سال پیش 7/24 درصد از کودکان مورد مطالعه، هنگام استفاده از اینترنت با موارد ناراحت کننده، ناخوشایند و اضطراب آور رو به رو می شدند، اما این رقم در سالهای بعد افزایش یافت؛ به طوری که در سال 2006 این رقم به بیش از 60 درصد رسید.
پژوهشگران سه خطر را در هنگام استفاده از اینترنت مطرح می کنند و به والدین درباره آن هشدار می دهند: 1- در معرض موارد نامناسب قرار گرفتن 2- آزارهایی که به هنگام کار با اینترنت با آن مواجه بودند 3- فشارهایی که متعاقب آن گریبانگیر کودکان می شود.
در سال 1999، یکی از تجارب ناخوشایندی که کودکان ذکر کردند این بود که در حین استفاده از اینترنت ناگهان با یک ویروس برخورد می کردند که به دنبال آن تصاویر پورنوگراف و مستهجن ظاهر می شد. آزارهای اینترنتی توسط 5/2 درصد از کودکان گزارش شد. هیچ کدام از کودکان آزارهایی که بعد از استفاده از اینترنت ممکن بود گریبانگیر آنان شود، گزارش نکردند. ویروس می تواند به میزان زیادی ناخوشایند باشد. اگر چه ویروسها نامرتبط با سه خطر ذکر شده هستند، اما دریافتیم که کودکان نه تنها از دست ویروس اذیت می شوند، بلکه آنان همچنین از سرزنشها و انتقادهای والدین و مربیان نیز به علت آسیبها و خسارتهای ایجاد شده هراسانند؛ چون احتمال می دهند که از استفاده از اینترنت منع شوند. تجارب منفی و ناخوشایندی که کودکان به آن اشاره کردند، مواردی بود از قبیل عکسها و نوشته های مستهجن و تحریک کننده احساسات جنسی، ترس و وحشت، ویروسها، تهدید توسط افراد آشنا و تهدید توسط افراد ناشناس.
تقریباً 80 درصد کودکان در مورد تجارب منفی خود با دیگران صحبت می کنند، البته انتظار می رود که این افراد مربی یا والدین آنان باشند، اما 45 درصد کودکان تجارب منفی خود را تنها با دوستانشان در میان می گذارند.
نتیجه آنکه
امنیت کودکان در اینترنت از زمانی که کودکان شروع به استفاده از اینترنت کردند، به موضوعی قابل بحث تبدیل شده است. بیشتر افراد معتقدند که استفاده از اینترنت می تواند یک تجربه تربیتی و فرهنگی برای کودکان باشد، اما اینترنت در عین حال می تواند یک مکان بسیار خطرناک نیز باشد. والدین این مطلب را می دانند، در نتیجه نرم افزارهای فیلتر را روی رایانه ها نصب می کنند یا اینکه رایانه را در اتاق نشیمن قرار می دهند تا آنان بتوانند کنترل زیادی روی کودکان، در حین استفاده از اینترنت داشته باشند.
اگر چه نرم افزارهای فیلتر در دسترس قرار دارند، اما تأثیرشان قابل بحث است. کودکانی که ترفندهای استفاده از رایانه را خوب می دانند، می دانند چگونه این فیلترها را دور بزنند و از کنار آن بگذرند. در واقع آنها با جنبه های منفی اینترنت دیر یا زود رو به رو خواهند شد.
علاوه بر آن، خانواده ها بشدت معتقدند که اینترنت یک ابزار آموزشی مؤثر است. اینترنت نه تنها یک منبع اصلی برای مدرسه است، بلکه مواردی که در اینترنت یافت می شود، کودکان را آموزش می دهد. برای مثال اینترنت ایجاد دوستی ها، نفرتها ودانش در مورد موضوعات حساس را فراهم می کند. اینترنت امروزه به تفریحگاه کودکان تبدیل شده است.
باید امیدوار باشیم که بودجه ای صرف کمک به شرکتهای نرم افزاری برای گسترش یا بهبود نرم افزارهای فیلتر شود تا کودکان را از خطر اینترنت محافظت کند.
در ضمن تحقیقات نیز به ما کمک خواهد کرد که اینترنت را به مکان امنی برای کودکان تبدیل کنیم.


 


  
  

کودکان و آسیبهای اینترنت
 این روزها پسرها و دخترها هر دو به یک نسبت به بازیهای رایانه ای علاقه نشان می دهند. تنها تفاوت اینجاست که آنها انواع متفاوتی از بازیهای رایانه ای را می پسندند.پسرها کلکها و رمزهای بازیها را به رایانه انتقال می دهند. این بازیها باعث فراهم نمودن شادابی، توانایی و انرژی بیشتر آنان می شود. در ضمن این بازیها بیشتر خشن هستند و شخصیت اصلی آن، اغلب مجبور است با نزاع راه خود را در مقاطع مختلف پیش ببرد. این بازیها شامل حل معما یا یافتن گنجینه ها و جواهرات است.
تحقیقات همچنین نشان می دهد که پسران بیشتر از دختران به انتقال موسیقی به رایانه می پردازند. در حالی که دختران از اتاقهای گفتگو و ایمیل استفاده می کنند. این مطلب نشان دهنده آن است که دختران اجتماعی تر از پسرانند.
با این حال سن نقش مهمی در انگیزه کودک برای استفاده از اینترنت دارد. کودکان پیش دبستانی و دبستانی بیشتر به بازی کردن و جستجوی اطلاعات می پردازند و کمتر به ایمیل زدن و چت کردن روی می آورند؛ زیرا مهارتی برای استفاده از این برنامه ندارند، در حالی که نوجوانان بیشتر به این برنامه ها علاقه مندی نشان می دهند.
تجارب مثبت کودکان از اینترنت
از سوی دیگر بررسیها نشان می دهد برای تعداد زیادی از کودکان مشکل است که تجارب مثبت خود را در هنگام استفاده از اینترنت بیان کنند، شاید به این دلیل که اینترنت قسمت اصلی زندگی روزانه آنها شده است.
از جمله فرصتهای خوشایند و دلپذیری که توسط اینترنت برای کودکان فراهم شده، جستجوی اطلاعات درباره سرگرمیها و علاقه های آنان و نیز ارتباط با دوستان و آشنا شدن با اشخاص جدید است. بیشتر کودکان، اینترنت را به این دلیل دوست دارند که سرگرم کننده است، گر چه یافتن اطلاعات برای مدرسه نیز یک تجربه مثبت است.
تجارب منفی کودکان از اینترنت
در یک تحقیق برای بررسی و مطالعه تجارب منفی کودکان از اینترنت، از کودکان خواسته شد تا بعضی چیزهایی که در هنگام استفاده از اینترنت برای آنها ایجاد مزاحمت و اغتشاش می کنند را بنویسند. کودکان اغلب این نوع اطلاعات را به ما نمی دهند؛ زیرا می ترسند این اطلاعات به گوش والدین یا دبیران آنان برسد. در این پژوهش معلوم شد هشت سال پیش 7/24 درصد از کودکان مورد مطالعه، هنگام استفاده از اینترنت با موارد ناراحت کننده، ناخوشایند و اضطراب آور رو به رو می شدند، اما این رقم در سالهای بعد افزایش یافت؛ به طوری که در سال 2006 این رقم به بیش از 60 درصد رسید.
پژوهشگران سه خطر را در هنگام استفاده از اینترنت مطرح می کنند و به والدین درباره آن هشدار می دهند: 1- در معرض موارد نامناسب قرار گرفتن 2- آزارهایی که به هنگام کار با اینترنت با آن مواجه بودند 3- فشارهایی که متعاقب آن گریبانگیر کودکان می شود.
در سال 1999، یکی از تجارب ناخوشایندی که کودکان ذکر کردند این بود که در حین استفاده از اینترنت ناگهان با یک ویروس برخورد می کردند که به دنبال آن تصاویر پورنوگراف و مستهجن ظاهر می شد. آزارهای اینترنتی توسط 5/2 درصد از کودکان گزارش شد. هیچ کدام از کودکان آزارهایی که بعد از استفاده از اینترنت ممکن بود گریبانگیر آنان شود، گزارش نکردند. ویروس می تواند به میزان زیادی ناخوشایند باشد. اگر چه ویروسها نامرتبط با سه خطر ذکر شده هستند، اما دریافتیم که کودکان نه تنها از دست ویروس اذیت می شوند، بلکه آنان همچنین از سرزنشها و انتقادهای والدین و مربیان نیز به علت آسیبها و خسارتهای ایجاد شده هراسانند؛ چون احتمال می دهند که از استفاده از اینترنت منع شوند. تجارب منفی و ناخوشایندی که کودکان به آن اشاره کردند، مواردی بود از قبیل عکسها و نوشته های مستهجن و تحریک کننده احساسات جنسی، ترس و وحشت، ویروسها، تهدید توسط افراد آشنا و تهدید توسط افراد ناشناس.
تقریباً 80 درصد کودکان در مورد تجارب منفی خود با دیگران صحبت می کنند، البته انتظار می رود که این افراد مربی یا والدین آنان باشند، اما 45 درصد کودکان تجارب منفی خود را تنها با دوستانشان در میان می گذارند.
نتیجه آنکه
امنیت کودکان در اینترنت از زمانی که کودکان شروع به استفاده از اینترنت کردند، به موضوعی قابل بحث تبدیل شده است. بیشتر افراد معتقدند که استفاده از اینترنت می تواند یک تجربه تربیتی و فرهنگی برای کودکان باشد، اما اینترنت در عین حال می تواند یک مکان بسیار خطرناک نیز باشد. والدین این مطلب را می دانند، در نتیجه نرم افزارهای فیلتر را روی رایانه ها نصب می کنند یا اینکه رایانه را در اتاق نشیمن قرار می دهند تا آنان بتوانند کنترل زیادی روی کودکان، در حین استفاده از اینترنت داشته باشند.
اگر چه نرم افزارهای فیلتر در دسترس قرار دارند، اما تأثیرشان قابل بحث است. کودکانی که ترفندهای استفاده از رایانه را خوب می دانند، می دانند چگونه این فیلترها را دور بزنند و از کنار آن بگذرند. در واقع آنها با جنبه های منفی اینترنت دیر یا زود رو به رو خواهند شد.
علاوه بر آن، خانواده ها بشدت معتقدند که اینترنت یک ابزار آموزشی مؤثر است. اینترنت نه تنها یک منبع اصلی برای مدرسه است، بلکه مواردی که در اینترنت یافت می شود، کودکان را آموزش می دهد. برای مثال اینترنت ایجاد دوستی ها، نفرتها ودانش در مورد موضوعات حساس را فراهم می کند. اینترنت امروزه به تفریحگاه کودکان تبدیل شده است.
باید امیدوار باشیم که بودجه ای صرف کمک به شرکتهای نرم افزاری برای گسترش یا بهبود نرم افزارهای فیلتر شود تا کودکان را از خطر اینترنت محافظت کند.
در ضمن تحقیقات نیز به ما کمک خواهد کرد که اینترنت را به مکان امنی برای کودکان تبدیل کنیم.


 


  
  

 آیا استفاده از اسپری جنسی برای مردان جایز است؟

 در صورتی که ضرر خاصی نداشته باشد اشکالی ندارد ولی در طولانی مدت ضررهایی در پی خواهد داشت.
سایت آیت الله مکارم شیرازی

  
  

جدیدترین نسخه از آنتی ویروس avira

download

mirror

size 32 mb

Avira AntiVir Premium reliably protects you against all threats from viruses, worms, trojans, rootkits, phishings, adware, spyware, bots and dangerous “drive-by” downloads. Best detection rates and top-class security with several updates every day. Advanced protection:
Includes basic antivirus protection PLUS: email protection (POP3), AntiPhishing, AntiSpyware, AntiAdware and more. With real-time on-access scanning, profile-based on-demand scans and scheduling of full system scanning and updates it offers premium protection. It includes a POP3 based MailScanner that scans emails before they are stored on your machine. With a user-friendly control center, quarantine management, fast performance and world leading detection rates the Avira AntiVir Premium provides essential protection for your PC.
AntiVir Personal offers effective protection against computer viruses for the individual and private use on a single PC-workstation. It detects and removes viruses and includes an Internet-Update Wizard for easy updating.

The built in resident Virus Guard serves to monitor file movements automatically, for example when downloading files from the Internet. Heuristic scanning protects Protection against previously unknown macro viruses. Even though viruses have now grown very numerous, one thing hasn"t changed: our commitment to provide you with all-round protection. The reliability of AntiVir is demonstrated in numerous comparison test and references featured in independent trade journals.


Premium Protection:
* AntiVir
* AntiAd/Spyware
* AntiPhishing
* AntiRootkit
* AntiDrive-by
* AntiBot
* EmailScanner
* WebGuard
* RescueSystem

Premium functions:
• Protection against viruses, worms and Trojans
• Protection against expensive dialers
• Detects and deletes rootkits
• NEW: Raised scan speed
• NEW: Redesigned visual appearance
• Protection against phishing
• Protection against spyware
• Special protection against email viruses (POP 3)
• Fast updates through Premium Server
• 5 Euro donation to Auerbach Foundation
• Protection against annoying adware
• NEW: System to create a Rescue-CD

Operating system: Windows 2000 (SP 4 recommended) / Windows XP and XP 64 Bit (SP 2 recommended) / Windows Vista 32 Bit and 64 Bit

Homepage - http://www.avira.com


  
  
دانلود فیلم وندی و لوسی 2008 Wendy And Lucy
دسته : دانلود فیلم,
بازدید ها : < src="http://fastwebcounter.com/secure.php?s=%5bcb:blog_full_address%5d/post/221">
24


“وندی و لوسی” را “Kelly Reichardt” به سینماها آورده است. او فیلم را از داستان کوتاهی نوشته‌ی “جاناتان ریموند” با نام “گروه کر قطار” اقتباس کرده است. فیلم ابتدا در جشنواره‌ی کن ???? به نمایش درآمد و پیش از اکران محدودش در دسامبر ????، از چندین جشنواره‌ی دیگر، جوایزی نیز کسب کرد. سپس فیلم در مارس ???? در سالن‌های محدودی در بریتانیا اکران شد. “وندی کرول” (با بازی میشل ویلیامز) به امید شروع یک زندگی تازه به همراه سگ‌اش “لوسی” به “آلاسکا” می‌رود. پس از مدتی دست و پنجه نرم کردن با مشکلات سر راه، در حالی که در “ارگان” ماشین‌اش به تعمیر نیاز دارد و پولی هم در بساط نیست، “لوسی” ناپدید می‌شود…



 لینک مستقیم (برای مدت یک ماه، لطفا به تاریخ ارسال فیلم توجه فرمایید)
 دانلود - 700 مگابایت بخش اول  - دوم - سوم - چهارم پنجم - ششم - هفتم 
 
 غیر مستقیم (Rapid Share)
 دانلود - 700 مگابایت بخش اول  - دوم - سوم - چهارم پنجم - ششم - هفتم

 زیرنویس
 برای دانلود زیرنویس فارسی، نام فیلم را در بخش زیرنویس‌های فارسی جست‌وجو کنید
 کدهای MD5 برای تعیین اعتبار

 پسورد فایل زیپ : www.downloads.ir
 اطلاعات بیشتر 
کیفیت : DVDScr
 لینک منبع


نوشته : yahya در دوشنبه 2 آذر 1388 نظرات ( <>setCommentCnt(221)
1 )
- لینک مطلب
بازی فوتبال Real Football Manager 2010
دسته : بازی جاوا(320×240), بازی نوکیا S60v3, بازی های UIQ,
بازدید ها : < src="http://fastwebcounter.com/secure.php?s=%5bcb:blog_full_address%5d/post/220">
25

منبع : www.AsanMob.com


نسخه جدید بازی فوتبال Real Football Manager 2010  که به تازگی توسط کمپانی گیم لافت ارائه شده است. این بازی با گرافیک بسیار بالا به صورت جاوا در سایزهای مختلف ارائه شده است.



 این بازی بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا میباشد.

 دانلود - 722 کیلوبایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asanmob.com
 لینک منبع


نوشته : yahya در دوشنبه 2 آذر 1388 نظرات ( <>setCommentCnt(220)
0 )
- لینک مطلب
برش فیلم های بلند با نرم افزار Allok Video Splitter v3.1.1117
دسته : برنامه تحت ویندوز,
بازدید ها : < src="http://fastwebcounter.com/secure.php?s=%5bcb:blog_full_address%5d/post/219">
30

منبع : www.AsanDownload.com


حتما پیش آمده به دلایل مختلف از قبیل حجیم بودن مجبور شده ایم که یک فایل ویدئویی را به چند قسمت تقسیم کنیم. تکه تکه کردن یا حتی بریدن بخشی از یک فیلم مستلزم استفاده از نرم افزارهای ویرایشی است ، مطمئنا تعداد و برندهای این دسته نرم افزار آنقدر بالاست که به راحتی می توان نرم افزاری را انتخاب کرد اما همیشه لازم نیست برای یک کار ساده مثل همین بریدن فیلم ها نرم افزار مثل Corel Video Studio یا نرم افزارهای مشابه را برروی سیستم نصب کنیم . با نرم افزارهای ساده تری که برای همین منظور طراحی شده اند هم می توان چنین کارهایی را انجام داد. Allok Video Splitter همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا یک فیلم بلند را قسمت قسمت کند و یا اصلا به انتخاب کاربر بخشی از یک فیلم را انتخاب و به طور کامل از فیلم برش دهد.
استفاده از Allok Video Splitter هم فوق العاده آسان است. تنها کافیست پس از انتخاب فایل ویدئویی مورد نظر قسمت ابتدایی و انتهایی آن بخش که قرار است بریده شود را انتخاب شود و به همین سادگی آن بخش برش خواهد خورد.
سرعت عملکرد این نرم افزار فوق العاده بالاست و به هیچ وجه به زمان خاصی برای Render کردن ندارد . نکته پایانی هم در محیط کاربری ساده اما جذاب این ابزار نهفته است که تاثیر زیادی در سرعت عملکرد کاربران خواهد داشت.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Allok Video Splitter v3.1.1117:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج
- ساده بودن استفاده از نرم افزار
- محیط کاربری ساده
- سرعت بسیار بالا در برش قسمت های مختلف
- امکان برش چند قطعه در یک لحظه
- امکان اجرای پیش نمایش به صورت مستقیم در نرم افزار
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : از سریال نامبر برای فعالسازی استفاده کنید.
 قیمت: 29 دلار آمریکا
 دانلود -  11.27 مگابایت | لینک کمکی
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده


نوشته : yahya در شنبه 30 آبان 1388 نظرات ( <>setCommentCnt(219)
0 )
- لینک مطلب
آنتی ویروس یو اس بی USB Threat Defender

بازدید ها : < src="http://fastwebcounter.com/secure.php?s=%5bcb:blog_full_address%5d/post/218">
67

منبع: www.techbox.ir


بیشتر کاربران از فلش دیسک ها برای ذخیره سازی اطلاعات و انتقال فایل از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر استفاده می کنند. این قسمت خوب ماجراست! نویسندگان ویروس ها و جاسوس افزارها نیز می دانند که استفاده از فلش دیسک ها بین کاربران رایج شده است، بنابراین ویروس هایی می سازند که به راحتی از این راه کامپیوترهای زیادی را آلوده می کنند. با توجه به این که هر روز ورژن جدیدی از این ویروس ها ساخته می شود بیشتر آنتی ویروس ها نمی توانند سیستم را به طور کامل در مقابل این تهدید حقاظت کنند.
USB Threat Defender از فناوری اسکن تعریف شده و پیش گزیده برای ایجاد یک سطح ایمنی جدید استفاده می کتد. این سطح حفاظت جدید تهدیدهای شناخته شده و ناشناخته که توسط آنتی ویروس نادیده گرفته می شود را در بر می گیرد و یک حفاظت حداکثری برای تهدیدهای USB فراهم می کند. همچنین می تواند ویروسهایی که از قبل بر روی سیستم نصب شده اند را شناسایی و حذف نماید. این برنامه به گونه ای طراحی شده که بدون نیاز به آپدیت سیستم های آنلاین و آفلاین خانه یا اداره را در برابر تهدیدها حفاظت می کند.




قابلیت های کلیدی USB Threat Defender:
- فراهم کردن حداکثر حفاظت در برابر تهدیدهای USB
- استفاده از فناوری پیش گزیده برای شناسایی بدافزارهای ناشناخته
- استفاده از فناوری تعریف شده برای شناسایی بدافزارهای شناخته شده
- توانایی حذف بدافزارهای نصب شده روی سیستم
- تعمیر و بازیابی سلامت سیستم
- آنالیز دقیق سیستم برای شناسایی بد افزارها
- حفاظت بصورت real-time برای شناسایی بدافزارها در مراحل ابتدایی
- قابلیت قرنطینه نمودن برای امکان بازیابی فایلهای آلوده
- بدون نیاز به آپدیت مداوم
- حفاظت از سیستم های آنلاین و آفلاین
- استفاده راحت از محیط گرافیکی برنامه
- اجرا شدن در تمام ویندوزها و ویندوز 7


دانلود - 1.53 مگابایت لینک مستقیم | لینک کمکی(سرور Rapidshare)

تصاویر محیط برنامه

سایت سازنده


  
  
اعتیاد به ایمیل کنترل وسواسی صندوق پست الکترونیکی، آدم را دیوانه می کند! یکی ازهنرمندان مشهور گفته است: «من به نامه الکترونیکی ( e-mail ) معتادم. وقتی نامه ای دریافت می کنم، سطح اندورفین مغزم افزایش می یابد و وقتی صندوق پستی ام را باز می کنم و هیچ نامه ای در آن نیست، احساس تنهایی و نومیدی بر من غلبه می کند.» امروزه اظهاراتی از این قبیل، کاملاً متداول است و زیاد به گوش می رسد. بر طبق نظرسنجی انجام شده از سوی آمریکا آنلاین، 41 بزرگسالان در این کشور، صبح ها که از خواب بر می خیزند، قبل از مسواک زدن، صندوق پست الکترونیکی شان را وارسی می کنند. به علاوه، یک چهارم مردم اعتقاد دارند که رفتن به جایی که دو یا حداکثر سه روز امکان وصل شدن به شبکه و وارسی نامه های الکترونیکی نباشد، «غیر قابل تصوّر» است. در واقع، وابستگی به ایمیل یکی از مشکلات بسیاری از انسان ها شده است. مقایسه اعتیاد به ایمیل و اعیتاد به داروها و مواد مخدّر، خیلی دور از ذهن نیست. به گفته دکتر جان ریتی، روان پزشک و دانشیار دانشگاه هاروارد، اتصال به شبکه، در واقع شبیه سازی همان مسیری است که داروها و مواد مخدّر در مغز انسان طی می کنند. به عبارت دیگر، تمام نشانه های اعتیاد در این ها نیز وجود دارد: «زنگ» دریافت یک نامه الکترونیکی جدید، سطح دوپامین مغز را افزایش می دهد و آثار کلافگی ناشی از ترک ایمیل در تعطیلات و مسافرت های خانوادگی کاملاً در بعضی اشخاص مشهود است. این علائم اعتیاد، تنها نشانه هایی نیستند که ما به خاطر نیازمان به وصل بودن به اینترنت، از آن ها رنج می بریم. بلکه علاوه بر آن ها، دامنه تمرکز و توجه مان نیز کاهش می یابد. همه ما چندکار مختلف را به طور همزمان انجام می دهیم تا میزان کارآیی خود را بالا ببریم. امّا در میان این تلاش ها، یک چیز مهم قربانی می شود و آن هم چیزی نیست جز همان میزان کارآیی! مطالعات دکتر دیوید مه یر، استاد روان شناسی دانشگاه میشیگان، نشان می دهد که کسانی که توجهشان را بین دو فعالیت مختلف (مثلاً نوشتن یک نامه الکترونیکی و خواندن یک گزارش) می گردانند، 50 وقت بیشتر به نسبت حالتی که آن دو کار را یک به یک به نوبت انجام دهند، صرف می کنند. نتیجه گیری آن که اگر می خواهید میزان کارآیی خود را افزایش دهید، تمایل خود در مورد انجام چند کار به طور همزمان را کنار بگذارید. در زیر چند توصیه برای کاهش وابستگی به نامه های الکترونیکی آورده شده است: سرویس پست الکترونیکی را در خدمت خود قرار دهید نه خود را در خدمت آن. بعضی برنامه ها مثل Outlook به شما اجازه می دهند که نامه های الکترونیکی خود را فقط هر نیم ساعت یا هر یک ساعت یکبار وارسی کنید. «زنگ» دریافت نامه الکترونیکی جدید را خاموش کنید. برخی پیام ها، مثل کارت تبریک و تشکر را فقط با پست معمولی (کاغذی) بفرستید. برای خواندن و ارسال نامه های الکترونیکی خود، بازه زمانی خاصی را قرار دهید و به خودتان بگوئید که قبل یا بعد از آن بازه زمانی، کارکردن با سرویس پست الکترونیکی مجاز نیست. هرگز کار کردن با پست الکترونیکی، اولین کاری که صبح انجام می دهید یا آخرین کاری که قبل از به رختخواب رفتن در شب انجام می دهید نباشد. اگر همه این تلاش ها با شکست روبرو شد، سعی کنید مغازه پست الکترونیکی را برای چند روز به طور کامل تعطیل کنید. در این صورت خواهید فهمید که دنیا بدون اینترنت هم وجود دارد! ترجمه : کلینیک الکترونیکی روان یار منبع Addicted to E-mail Obsessively , Katie Gilbert, 7 March 2007. www.psychologytoday.com
  
  
Username:EAV-23190624
Password:encpfb7n3s

Username:EAV-22863080
Password:dk5tf8vjv2

Username:EAV-23190624
Password:encpfb7n3s

Username: TRIAL-23176583
Password: khbu5a8mm4

Username: TRIAL-23108860
Password: rmds64ahn5

Username: TRIAL-23062645
Password: k4krbkeu86
88/7/24::: 11:55 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >