غزه - روانشناسی آوا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
طبس مسینا ، سیل ، مقالات کامپیوتری ، ویندوز ، قیصر امین پور ، عشق ، عکس ، فوتسال ، فرش ، مادرزن ، شعر ، شهادت ، بیرجند ، آرمیون ، ترجمه ، ترجمه انگلیسی ، ترجمه فارسی ، تغذیه ، تلاشگران ، چشم ، چله ، حاج علی جان ، حاملگی ، حجاج ، خانوار ، خداوند ، خط ، خوسف ، داماد ، داور ، دختر ، درمان علایم ، درمیان ، دستگاه قضایی ، دکتر شریعتی ، دلتنگی ، دیر شکوفایی زبان ، ذهن ، رشد ، رمضان ، روانگردان ، ریه ، زارع ، زخم زبان ، زعفران ، زمستان ، سالن ورزشی وحدت طبس مسینا ، سرطان ، سرطان بینی ، سن ازدواج ، سنتوری ، سولفور ، سیر ، سیگار ، آسیاب جان محمد ، آل عمران ، آلعمران ، آمار ، آنفولانزای پرندگان ، آیدی ، اختلال یادگیری ، اختلالات زبانی ، ازدواج ، ازدواج هوشیارانه ، اس ام اس ، اس ام اس با ترجمه ، استقلال ، اسکرین سیور ، اسلام ، اصغری ، اطلاع رسانی ، انتخابات ریاست جمهوری ، اوتیسم ، ایرانیان باستان ، باران ، باطری ، بهار ، بیجار ، بیش فعالی ، بیماری ، پارکینسون ، پدر ، پرستش ، پسر ، پویا ، پیتزا ، پیتزاء سبزیجات ، پیتزای سبزی ، پیروزی ، تاریحچه فرش ایران ، تالاسمی ، تخریب ، شهر طبس مسینا ، طاووس ، طبیعت ، عارفانه ، عزت ، عشایر ، مجلس ، فرماندار ، قالیچه ، قرآن کریم ، قضاوت ، قلب ، عناب ، عید قربان ، فارسی کردن اعداد در ورد ، فاطمه نظری ، فجر ، عشقی نژاد ، عصب شناختی ، 13 آبان ، Truth حقیقت Trust اعتماد Trash آشغال Thrush برفک دهان ، آبی آرام ، کارت گرافیک ، کامژیوتر ، کردستان ، کشیدن حروف ، کلیه ، کوچ ، کوچه های خراسان ، کودکان عقب مانده ذهنی ، گاز ، گزیک ، گفتگو با خدا ، گل کلم ، گلبولهای قرمز ، گلدون ، گلو ، گیاه ، لب تاب ، لوزالمعده ، یلدا ، یونانی ، مقدسات ، مهارتهای ادراکی در کودکان ، موسیقی درمانی ، میخ ، میرمحرابی ، ناحیه حرکتی تکلم : یا برکا ، نارساخوانی ، نقاشی ، نوروپسیکولوژی ، نوروز ، هفته های اول بارداری ، هنر درمانی ، وحدت ، وحید شمسایی ، وقت زیارت ، ویتامینها ، ویرانی ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :85
بازدید دیروز :61
کل بازدید :709275
تعداد کل یاداشته ها : 1346
103/1/10
5:25 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
سلمان هدایت[300]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

هشدار به مسؤولان فرهنگی کشور!

هشدار به مؤمنان و شیفتگان امام زمان (عج)!

هشدار به جوانان بسیجی پیرو روح الله!

شنیده شده که یکی از عوامل فعال بهائیت در تهران، با ایجاد آموزشگاه رایگان، فرزندان کارگران افغانی شاغل در یکی از مناطق تهران را جذب نموده و آنان را تحت آموزش های خاص این فرقه صهیونیستی قرار می دهد.

دور از غیرت مسلمانی ماست که اجازه دهیم عوامل صهیونیستی بهائیت با برنامه و هزینه آمریکا و اسرائیل به منحرف نمودن جوانان مسلمان پرداخته و فرقه ضاله صهیونیستی بهائیت را گسترش دهند.


  
  

امروزه تشکیلات استعماری بهائیت، در سطح بین المللی فعالیت خود بر ضد ایران، اسلام و تشیع را شدت بخشیده و به یکی از بازوهای پرتحرک نظام سلطه استکبار جهانی، بویژه در خاورمیانه تبدیل شده است. همزمان با تحرک وسیع این فرقه ضاله در سطح جهان، فعالیت خزنده آن در ایران نیز گسترش یافته که حاکی از تجدید سازمان بهائیت در داخل، همسو و هماهنگ با خارج از کشور است. تشکیلات بهائیت، سیاست خود را بر تبلیغ گسترده و علنی استوار کرده و سعی دارد اهداف شوم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود را بی پروا و گستاخانه پیش ببرد.
مرکز تشکیلات جهانی بهائیت، مستقر در اسرائیل، به تشکیلات بهائیت در ایران دستور داده است که « تا فرا رسیدن یکصدمین سالگرد مرگ عباس افندی (یعنی تا سال 2021 میلادی) باید ده در صد از جمعیت ایران، بهائی شوند».
برنامه های تشکیلات بهائیت در ایران، در دو بخش داخلی و خارجی، عبارتست از:

در داخل کشور:
- تبلیغ مسلک بهائیت به صورت آشکار و پنهان.
- تلاش برای بالا نشان دادن تعداد بهائیان در ایران، به عنوان گامی مقدماتی جهت دستیابی به رسمیت قانونی.
- تغییر ذهنیت مردم ایران درباره این تشکیلات از یک مسلک منحرف پوشالی و دستگاه جاسوسی برای بیگانگان، به شهروند عادی.
- پخش مداوم شبهات فکری و عقیدتی درباره اصول و فروع دین اسلام و تشیع از طریق رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، بویژه اینترنت.
- ترویج فمنیسم در جهت معارضه با استحکام و سلامت خانواده و تضعیف احکام اسلام.
- بازگشت سرمایه داران و نخبگان فرهنگی بهائی (اخراجی یا فراری) به ایران جهت نفوذ در اقتصاد و فرهنگ کشور و تأمین پشتوانه مالی برای تبلیغ بهائیت و پیشبرد اهداف تشکیلات.
- تلاش جهت نفوذ در اداره ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی به منظور پیشبرد اهداف تشکیلات، از جمله: دسترسی به اسرار نظام و کاستن از حساسیت و مقاومت مسؤولان نظام در برابر خطر بهائیت.
- احیای اماکن به اصطلاح مقدس بهائیت در ایران از طریق نفوذ در سازمان میراث فرهنگی و سوق دادن ایرانیان و افراد توریست به عنوان بازدید از اماکن باستانی، به اماکن یادشده.
- تلاش جهت نزدیکی به محافل روشنفکری در ایران، به منظور پذیرش جامعه بهائیت به عنوان عضوی از جامعه مدنی ایران.
- نفوذ در  «ان. جی. او» ها.

در خارج از کشور:
- تلاش جهت جلب حمایت استکبار جهانی، بویژه آمریکا در پوشش دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان و عقیده که به حمایت رسمی از تشکیلات بهائیت ایران پرداخته است. آمریکا تلاش می کند در راستای فشارهای سیاسی و نظامی خویش بر ضد جمهوری اسلامی ایران، همپای شرایطی چون صلح خاور میانه و پرونده هسته ای ایران، آزادی بهائیت را به عنوان یک اقلیت دینی مطرح سازد. تشکیلات بهائیت نیز از این فرصت جهت پیشبرد اهداف خویش بهره می برد.
- ارتباط با اپوزیسیون خارج از کشور و جلب حمایت آنان از تشکیلات بهائیت ایران.
- نفوذ در سازمان ملل، به طوری که تشکیلات بهائیت تنها سازمان غیر دولتی عضو سازمان ملل است که از این طریق جهت پیشبرد اهداف خود در کشورها بهره می برد.
- ایفای نقش مهم و مؤثر بهائیان ایرانی تبار مهاجر در عملیات سازمان یافته تشکیلات بهائیت. بهائیانی که از ایران به خارج رفته اند، علاوه بر تبلیغ بهائیت، در ضدیت با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، فعالند و طبق برنامه های تشکیلات از هیچ تلاشی جهت مقابله با مصالح ایران اسلامی دریغ نمی ورزند.
- تبلیغ گسترده بهائیت در اینترنت.
- کارشکنی در روند پرونده هسته ای ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی.
--------------------------
فعالیت تشکیلات بهائیت ایران، در سال 1362 به علت جاسوسی برای بیگانگان، از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ممنوع اعلام شد و عضویت در تشکیلات بهائیت نیز جرم به شمار آمد. اما طی چند سال گذشته، تشکیلات بهائیت با نادیده گرفتن تعهدات رسمی خود مبنی بر عدم تبلیغ در کشور، به تبلیغات خود همسو و هماهنگ با خارج از کشور، پرداخته و همچنان ادامه می دهد.
به ا مید آن که:
- مسؤولان متعهد و دلسوز نظام، بویژه مسؤولان فرهنگی کشور، در راستای مقابله با توطئه خزنده بهائیت صهیونیستی و افشای چهره واقعی عوامل آن، اقدام مناسبی داشته باشند.
- جوانان غیرتمند و یاران روح الله، برای مقابله با توطته دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، از پای ننشینند و با تلاش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود، توطئه دشمنان را خنثی نمایند.


  
  

درود بر ملت مقاوم غزه

درود بر شهیدان و مجاهدان غزه

درود بر زنان و مردان، جوانان و نوجوانان و کودکان غزه

مرگ و نفرین بر آمریکا

مرگ و نفرین و ننگ و نفرت بر اسرائیل

مرگ و نفرین و ننگ و نفرت و ذلت بر حاکمان مزدور عرب

مرگ و نفرین بر منافقان سازشکار

مرگ بر اسرائیل و صهیونیسم

زنده باد فلسطین

زنده باد غزه


  
  

اتحادیه عرب

اتحادیه خائنان عرب

همه انتظار دارند که اتحادیه عرب برای دفاع از مردم مظلوم غزه تلاش نماید و اسرائیل جنایتکار را گوشمالی بدهد! در حالی که اعضای این اتحادیه، اتحاد نظر دارند بر حمایت از اسرائیل و تنها گذاردن مردم غزه.

سران خائن عضو اتحادیه عرب، در خفا با سران اسرائیل و آمریکا هم پیمان شده اند که برای حفظ و تقویت موجودیت اسرائیل، زمینه نابودی فلسطینیان غیرتمند و مقاوم را فراهم نمایند و بر پیمان خود نیز پایبند می باشند.

اینک مردم کشورهای عربی، اگر غیرت و حمیت عربی دارند، باید به پا خیزند و به کمک برادران عرب خود در غزه بشتابند.

بر همه مسلمانان جهان نیز واجب است، فریاد استغاثه مظلومان غزه را لبیک گویند و از هر راه ممکن برای کمک به آنان تلاش نمایند. 


  
  
نمایش تصویر در وضیعت عادی

فرزندغزه

کودکم بخواب که خوش خوابیده ای.

تو را د رآغوش می گیرم و برایت لالایی می خوانم.برایت می گویم از آنچه بر سرزمینمان گذشته است.از مقاومت جانانه خرد و کلان و پیر و جوانمان.از کودکان بی پدر ،مادران بی شوهر و از خانه های بدون سقف.از سرمای استخوان سوز زمستان و از سوز بی مهری و بی غیرتی هم کیشان و هم زبانانمان.از سنگهایی که در دستانمان گلوله شد و بر پیشانی ظلم نشست.

بخواب دلبندم. بخواب تا برایت بگویم از قطعه قطعه شدن خواهران و برادرانت ، از نا پایداری ظلم و سرنگونی ظالم.از پیروزی سنگ بر سلاح و از پیروزی خون بر شمشیر.

نازنینم ، اگر چه جسم بی جان و سردت را در آغوش میفشرم و اندکی بعد تو را چون نهالی بر زیر خاک خواهم نشاند ، ولی یقین دارم که از خون تو و از بند بند وجود نازنینت جوانه های امید بر خاک پر خون وطنم خواهد رویید.

در عجبم در زمانه ای که لنگه کفشهای بوسه زده بر فرق ظالمان غوغا و همهمه ای جانانه بر پا می کند ، چگونه است که خون کودکان ، زنان و مردان بی گناه مسلمان تلنگری برای نا مردان نمی گردد!

چشمان باز مانده به راهت را که نشانه چشم به راهی همراهی مسلمانان جهان است ،لبخند مانده بر لبانت را که نشانه خنده به افکار سیاه و شیطانی آل اسراییل است و دستان مشت شده ات را که نشانه خروش همیشگی مردم سرزمینمان است غرق در بوسه می کنم و دستانم که آغشته به خون پاکت گشته  به سوی آسمان می گیرم و می گویم "بای ذنب قتلت "و چون مولاو مقتدایم حسین (ع) از خداوند می خواهم این قربانی را هرچند کودک و هر چند کوچک  ،در راه خود از من بپذیرد.

فرزندم بخواب و بدان که نبردی که با شروع ماه عزای سالار شهیدان آغاز گردیده به اذن خدا در روز دهمین خود و با تقارن تاسوعا و عاشورای حسینی طبل رسوایی آل اسراییل خواهد بود.

بخواب کودکم. بخواب تا برایت بخوانم که:

                این خاک از آن ماست ،حتی اگر ویرانه هایش مانده باشد

               این خاک از آن ماست،حتی اگر خاکستری از خانه هایش مانده باشد

               این خاک از آن ماست.....  


  
  

غزه شده کر ببلا وا ویلا وا ویلا         بر شده از جو رو جفا واو یلا واویلا        یزیدو شمر بی حیا وا ویلاوا یلا 

با میزا رن رو کشته ها وا ویلا          روشده دست فتنه ها وا ویلاوا ویلا       شمر زمانه ا مریکا وا ویلا وا ویلا

چرا خابندمسلمو ناوا ویلاواویلا          دست داده اندبادشمناواویلاوا ویلا       دشمنای خلق خداواویلاوا ویلا

بیدار بشین ای حا کمامگر شما دل ندارین چشما تو نا هم میزا رین  تو قلبتو ن دارین نفاق به چهر تون زدین نقاب 

مایه ی ننگین بخداخیلی جفنگین بخدا مقا ومت ترس نداره خون میده و جون میزاره اونکه همیشه بیرو زه همیشه نا مش میمو نه فقط حماس بخدا نمیشه از خدا جدا شما که خیلی مغر وریددنبال راه کا فرا چقدر زبون کو چکید بیاین بیرون از تو

کا خا تا که بشین خوراک سگ مثل همون صدام بست یا شاه بست رو سیا اهای اهای خطر خطر نفرت مردم جهان از شماوکار شما خون میچکه از دستاتون دل ندارین تو دلاتونننگ بشر شدین شما با صهیو نسیم رو سیا بابان خط قدرت

رسیده مرگ ظالما ننگ به شما ننگ به شما


  
  
<      1   2   3   4