اینترنت و کامپیوتر - روانشناسی آوا
بهترینْ مردانگی، نگهداشتِ دوستی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
طبس مسینا ، سیل ، مقالات کامپیوتری ، ویندوز ، قیصر امین پور ، عشق ، عکس ، فوتسال ، فرش ، مادرزن ، شعر ، شهادت ، بیرجند ، آرمیون ، ترجمه ، ترجمه انگلیسی ، ترجمه فارسی ، تغذیه ، تلاشگران ، چشم ، چله ، حاج علی جان ، حاملگی ، حجاج ، خانوار ، خداوند ، خط ، خوسف ، داماد ، داور ، دختر ، درمان علایم ، درمیان ، دستگاه قضایی ، دکتر شریعتی ، دلتنگی ، دیر شکوفایی زبان ، ذهن ، رشد ، رمضان ، روانگردان ، ریه ، زارع ، زخم زبان ، زعفران ، زمستان ، سالن ورزشی وحدت طبس مسینا ، سرطان ، سرطان بینی ، سن ازدواج ، سنتوری ، سولفور ، سیر ، سیگار ، آسیاب جان محمد ، آل عمران ، آلعمران ، آمار ، آنفولانزای پرندگان ، آیدی ، اختلال یادگیری ، اختلالات زبانی ، ازدواج ، ازدواج هوشیارانه ، اس ام اس ، اس ام اس با ترجمه ، استقلال ، اسکرین سیور ، اسلام ، اصغری ، اطلاع رسانی ، انتخابات ریاست جمهوری ، اوتیسم ، ایرانیان باستان ، باران ، باطری ، بهار ، بیجار ، بیش فعالی ، بیماری ، پارکینسون ، پدر ، پرستش ، پسر ، پویا ، پیتزا ، پیتزاء سبزیجات ، پیتزای سبزی ، پیروزی ، تاریحچه فرش ایران ، تالاسمی ، تخریب ، شهر طبس مسینا ، طاووس ، طبیعت ، عارفانه ، عزت ، عشایر ، مجلس ، فرماندار ، قالیچه ، قرآن کریم ، قضاوت ، قلب ، عناب ، عید قربان ، فارسی کردن اعداد در ورد ، فاطمه نظری ، فجر ، عشقی نژاد ، عصب شناختی ، 13 آبان ، Truth حقیقت Trust اعتماد Trash آشغال Thrush برفک دهان ، آبی آرام ، کارت گرافیک ، کامژیوتر ، کردستان ، کشیدن حروف ، کلیه ، کوچ ، کوچه های خراسان ، کودکان عقب مانده ذهنی ، گاز ، گزیک ، گفتگو با خدا ، گل کلم ، گلبولهای قرمز ، گلدون ، گلو ، گیاه ، لب تاب ، لوزالمعده ، یلدا ، یونانی ، مقدسات ، مهارتهای ادراکی در کودکان ، موسیقی درمانی ، میخ ، میرمحرابی ، ناحیه حرکتی تکلم : یا برکا ، نارساخوانی ، نقاشی ، نوروپسیکولوژی ، نوروز ، هفته های اول بارداری ، هنر درمانی ، وحدت ، وحید شمسایی ، وقت زیارت ، ویتامینها ، ویرانی ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :96
کل بازدید :713898
تعداد کل یاداشته ها : 1346
103/2/29
11:17 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
سلمان هدایت[300]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دانلود کم حجم ترین نرم افزار تدوین و ویرایش تصاویر vcd cut pro

vcd cut pro یک نرم افزار فوق العاده کاربردیست برای تبدیل پسوندهای فایلهای ویدئویی ، چسباندن فایلهای ویدئویی بهم و بریدن و تکه تکه کردن فیلم یا جدا کردن صدا از تصویر با سرعت به حق بالا و حجم کم ، دانلود از سایت بزرگ میهن دانلود

????? برای دانلود به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ?????


  
  

10 زنگ خور جدید موبایل- اهنگ موبایل Ringtone Mobile New

10 زنگ خور موبایل(زنگ موبایل) به صورت دانلود تک به تک برای شما عزیزان اماده کردیم امیدواریم از این اهنگ های موبایل لذت ببرید.فرمت این اهنگ های موبایل ام پی تری هستش.

com

????? برای دانلود به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ?????


  
  
تا به‌حال فایلی را به‌طور اتفاقی از رایانه خود حذف کرده‌اید؟ از دوستان یا آشنایان خود شنیده‌اید که در اثر آلوده شدن رایانه به ویروس، فایل‌ها و اطلاعات مهمشان را از دست بدهند؟ در این شرایط هر کاربری به‌دنبال راه حلی برای بازیابی اطلاعات خود است و خوشبختانه نرم‌افزارهای بسیار زیادی نیز برای بازیابی اطلاعات ساخته شده است که می‌توان به‌کمک آنها در کمتر از چند دقیقه اطلاعات از‌دست‌رفته را به محل اول خود در هارد‌دیسک بازگرداند.

امروز قصد داریم از پرتال دانلود و خدمات الکترونیکی ایران نرم‌افزاری را معرفی کنیم که علاوه بر بازیابی اطلاعات از دست رفته دارای یک قابلیت منحصر‌به‌فرد دیگر یعنی بازیابی اطلاعات رایانه‌های موجود در یک شبکه از راه دور است.


 


حذف فاصله‌ها

فرض کنید در یک سازمان بزرگ مشغول به‌کار هستید و مدیریت شبکه در این سازمان را برعهده دارید. هر ‌از ‌گاهی برخی از کاربران شبکه فایل‌هایی را به‌طور اتفاقی حذف می‌کنند و شما مجبورید برای بازیابی اطلاعات از دست رفته نرم‌افزارهای مختلفی را روی رایانه آنها نصب کنید و میز خود را نیز ترک کرده و به محل رایانه مورد نظر بروید که در این صورت کنترل خود بر فعالیت‌ کاربران شبکه را نیز به‌طور موقت از دست می‌دهید. به‌نظر شما بهتر نیست از راه دور و از رایانه خودتان به بازیابی اطلاعات از دست رفته کاربران بپردازید؟

The image “http://smartpctools.com/network_data_recovery/screens/netrecovery2sm.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


شاید فکر کنید اطلاعاتی که از هارد‌دیسک رایانه کاربران حذف شده است به‌هیچ وجه توسط رایانه شما قابل بازیابی نباشد، چرا که تنها راه بازیابی اطلاعات از دست رفته جستجو در همان هارد‌دیسکی است که اطلاعات در آن ذخیره شده‌اند. اگر به چنین نکته‌ای فکر می‌کنید، کاملا منطقی و درست است و به همین خاطر نیز نرم‌افزار قدرتمند ‌Smart Data Recovery Enterprise‌ به‌عنوان یک واسط میان دیسک سخت رایانه کاربر و رایانه مدیر شبکه عمل می‌کند و به مدیر شبکه این امکان را می‌دهد تا از راه دور به جستجو در هارد‌دیسک رایانه کاربر بپردازد و پس از یافت نتایج مورد نظر، آنها را استخراج کرده و در محل دلخواه از هارد‌دیسک رایانه کاربر ذخیره کند.

راحتی شما و کاربران

با استفاده از این نرم‌افزار نه‌تنها شما میز خود را ترک نمی‌کنید بلکه حضور غیرفیزیکی شما موجب می‌شود تا کاربران نیز بتوانند در حین عملیات بازیابی به ادامه کار خود بپردازند.

دو در یک

نرم‌افزار ‌Smart Data Recovery‌ به دو ابزار کوچک تقسیم شده است که یکی از آنها ابزار مدیریت ‌(Administrator)‌ و دیگری واسطه ‌(Agent)‌ میان رایانه کاربر و رایانه مدیریت است.

ابزار مدیریت در این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا مدیریت درعملیات جستجو، مشاهده پیش‌نمایش و بازیابی اطلاعات در رایانه‌های موجود در شبکه را به انجام برسانید و ابزار واسطه نیز با کمک مدیریت شما، جستجو، ارائه پیش‌نمایش و بازیابی واقعی اطلاعات از هارد‌دیسک رایانه کاربر را به انجام می‌رساند.

به همین سادگی

روش استفاده از این برنامه بسیار ساده است. همان‌طور که گفتیم نرم‌افزار به دو ابزار کوچک‌تر تقسیم شده است؛ این دو ابزار به‌صورت دو فایل مجزا به نام‌های ‌agentsetup.exe‌ و ‌adminsetup.exe‌ در اختیار شما قرار می‌گیرند که فایل اول یعنی ‌agentsetup.exe‌ باید در رایانه کاربران شبکه نصب شود و فایل ‌ adminsetup.exe‌ در رایانه شما، یعنی کسی که قرار است عملیات جستجو و بازیابی از رایانه کاربران شبکه را مدیریت کند.

پس از نصب این دو ابزار در رایانه‌ها می‌باید تنظیماتی را برای مرتبط ساختن آنها با یکدیگر به‌انجام برسانید که این تنظیمات به‌طور مختصر عبارتند از:

میزبان:‌ ‌با اجرای ابزار نصب شده در رایانه کاربران پنجره‌ای به نمایش در می‌آید که در آن می‌باید نام رایانه مدیر سیستم و یک پورت آزاد را مشخص کنید. در این برنامه پورت 999 به‌طور پیش‌فرض انتخاب شده است.

تنظیمات اجرا و اتصال :‌ ‌از دیگر گزینه‌های قابل تغییر در این بخش تنظیماتی همچون اجرا با شروع ویندوز و اتصال خودکار به رایانه مدیر سیستم است که پیشنهاد می‌کنیم تمام گزینه‌های موجود در این بخش را نیز فعال کنید.
پس از اعمال تنظیمات مربوط به ابزار واسطه نوبت به تنظیمات ابزار مدیریت می‌رسد.

ابزار مدیریت در این نرم‌افزار تنظیمات خاصی ندارد و برای استفاده از آن کافیست پس از اجرای آن روی گزینه ‌Activate‌ کلیک کنید. در این مرحله چنانچه تنظیمات مربوط به ابزار واسطه در رایانه کاربران را به‌درستی مشخص کرده باشید و پورت 999 آنها نیز توسط دیواره آتش مسدود نشده باشد می‌باید لیستی از آنها را در ستون سمت چپ ابزار مدیریت مشاهده کنید.

شروع عملیات

با مشاهده لیست کاربران تحت پوشش نرم‌افزار می‌توانید پس از کلیک روی نام هر یک از آنها و انتخاب درایو مورد نظر، با فشردن کلید ‌Find‌ عملیات جستجو را آغاز کنید تا در کمتر از چند ثانیه لیست فایل‌های قابل بازیابی را مشاهده کنید. استفاده از نرم‌افزار فوق کاملا رایگان است و از سیستم‌عامل‌های خانواده ویندوز (‌Vista، 2003، XP، 2000 و NT‌) نیز به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. برای دانلود این برنامه که حجمی کمتر از 4.5 مگابایت دارد می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://smartpctools.com/network_data_recovery/index1.html


  
  
با وجود ویروس‌ها و خطرهای گوناگون موجود در دنیای اینترنت، استفاده از اینترنت و گشت‌وگذار در سایت‌های مختلف می‌تواند خطرات بسیار زیادی را به‌دنبال داشته باشد.

وقتی به مشاهده سایت‌های مختلف در اینترنت می‌پردازید این احتمال وجود دارد که اطلاعات محرمانه و جزییات حساب بانکی شما به‌سرقت برود.

 

 

همچنین ممکن است سایت‌های مخربی نرم‌افزارهای جاسوسی را روی سیستم شما نصب کنند سپس شما را تشویق به خرید نرم‌افزارهای ضدجاسوسی کنند.

به گزارش سایت ‌Netcraft‌، تعداد سایت‌های موجود در اینترنت، تا ماه دسامبر سال 2008 نزدیک به 187 میلیون بوده است که روزبه‌روز نیز این عدد در حال افزایش است.

در این میان و با وجود این تعداد سایت حتی کاربران بسیار حرفه‌ای نیز نمی‌توانند سایت‌های مخرب را از غیر آن تشخیص دهند. در حال حاضر مرورگر فایرفاکس ابزاری برای بررسی و تشخیص سایت‌های مخرب را در خود جای داده است که در صورت برخورد با سایت‌های مخرب، هشدارهای لازم را به کاربر می‌دهد. همچنین ابزارهایی همچون ‌AVG Link Scanner‌ و ‌McAfee SiteAdvisor‌ نیز وجود دارند که برای استفاده از آنها باید مبالغی را هزینه کرد. ‌ ‌

در این میان شاید با سایت ‌ThreatExpert‌ آشنا باشید. این سایت که در مقاله‌های گذشته کمی در مورد آن شرح دادیم، ابزاری آنلاین برای بررسی فایل‌های شما در چندین ویروس‌یاب و ارائه گزارشی کامل از مخرب یا غیرمخرب بودن آنها است. از ابزارهای جدید این سایت نوار ابزار قدرتمند ‌Browser Defender‌ است که می‌تواند گشت‌وگذار امن در اینترنت را برای شما به ارمغان بیاورد.

با کمک این نوار‌ابزار می‌توانید از رتبه‌ای از مخرب یا غیرمخرب بودن که به هر سایت اختصاص داده می‌شود، آگاهی پیدا کنید. این نوار ابزار هر سایتی که باز کنید را بررسی کرده و سه رتبه امن، خظرناک و تحت بررسی را به شما نمایش می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه پیوستن به نتایج جستجو در سایت‌هایی همچون گوگل و یاهو است. با توجه به این قابلیت، وقتی در سایت گوگل به جستجو می‌پردازید آیکون‌هایی به رنگ سبز، زرد یا قرمز در کنار نام هر سایت در نتایج جستجو به نمایش در می‌آید که قبل از کلیک روی هر سایت، وضعیت مخرب یا سالم بودن آن را برای شما به نمایش می‌گذارد.

قابل ذکر است که این نوار‌ابزار در حال حاضر به‌صورت نسخه‌آزمایشی ارائه شده است و از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس پشتیبانی می‌کند. برای دانلود این ابزار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.browserdefender.com


  
  
وقتی ویندوز رایانه خراب شود و نیاز به نصب مجدد آن باشد، یکی از مراحلی که خسته‌کننده‌ترین مرحله به‌حساب می‌آید، نصب مجدد گرداننده سخت‌افزارهای مربوط به سیستم (مانند کارت صدا، کارت گرافیک، مودم و کارت شبکه) است. همان‌طور که می‌دانید در نصب مجدد ویندوز، رایانه بین 2 تا 3 بار ‌Restart‌ می‌شود در صورتی‌که هنگام نصب درایورها پس از نصب هر درایور باید رایانه را مجددا راه‌ندازیکرد نمود. در چنین شرایطی و با وجود قدرت و سرعت بالای رایانه‌های امروزی نصب ویندوز کمتر از 30 دقیقه زمان می‌برد اما نصب درایورهای مرتبط با آن می‌تواند ساعت‌ها وقت شما را تلف کند چرا که در برخی از موارد پیدا نکردن سی‌دی و دیسک‌های حاوی فایل‌های درایور و جستجوی آنها در اینترنت چندین ساعت از وقت کاربران را به خود اختصاص می‌دهد. نرم‌افزار قدرتمند‌ DriverMax‌ ابزاری جدید و فوق‌العاده کاربردی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی درایورهای ویندوز خود را پس از نصب مجدد ویندوز نصب کنید.با کمک این برنامه دیگر نیازی به جستجوی فایل‌های درایور در اینترنت نخواهید داشت و نیازی نیست از بین چندین سی‌دی به‌دنبال سی‌دی مربوط به هر درایور باشید بلکه تنها کاری که باید انجام دهید، تهیه یک نسخه پشتیبان از درایورهای فعلی و بازگردانی آنها روی ویندوز پس از نصب مجدد آن است. نصب مجدد درایورها در ویندوز با کمک این برنامه تنها نیازمند یک کلیک و یک‌بار راه‌اندازی مجدد رایانه است و مدت زمانی در حدود 5 الی 10 دقیقه را به‌خود اختصاص می‌دهد. برای دانلود این برنامه که استفاده از آن نیز کاملا رایگان است می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

‌http://www.innovative-sol.com


  
  
گاهی اوقات برای نصب یک نرم‌افزار یا اجرای یک بازی، اگر بتوانیم چند نرم‌افزار یا ابزار سیستمی ویندوز که کار خاصی انجام نمی‌دهند را غیرفعال کنیم، کارها بهتر انجام می‌پذیرد!
برای انجام این کار، اگر بخواهیم از روش‌های معمول استفاده کنیم، گاه نمی‌توانیم در صورت نیاز نرم‌افزارها و سرویس‌های غیرفعال، آنها را دوباره فعال کنیم، اما با استفاده از برخی نرم‌افزارهای کاربردی مخصوص این کار می‌توانیم به‌راحتی فعال و غیرفعال کردن برخی از نرم‌افزارها و سرویس‌های در حال اجرای ویندوز را مدیریت کنیم.

نرم‌افزار‌AlacrityPC‌ یکی از این نرم‌افزارها است. این نرم‌افزار قادر است برای شما امکاناتی را فراهم سازد تا با کمک آن، نرم‌افزارهای مورد نظرتان را در مواقع نیاز غیرفعال کرده و دوباره و در هر زمان دلخواه، آنها را فعال کنید.

همه فدای یکی

با کمک این برنامه می‌توانید هنگام اجرای یک نرم‌افزار با پردازش بالا یا یک بازی جدید که به حافظه و قدرتی بسیار نیاز دارد، برنامه‌ها و سرویس‌های بیهوده در ویندوز را غیرفعال کنید تا نهایت سرعت رایانه در اختیار آن نرم‌افزار یا بازی قرار گیرد.

نرم‌افزار فوق این امکان را به شما می‌دهد که سرویس‌ها و نرم‌افزارهایی که باید هنگام اجرای برنامه مورد نظرتان غیرفعال شوند را مشخص کنید. سپس با اجرای نرم‌افزار مورد نظر شما تمام این سرویس‌ها به‌طور خودکار غیرفعال شده و با خروج از نرم‌افزار شما تمامی آنها دوباره به حالت فعال و اولیه خود بازمی‌گردند.

سریع‌تر از همیشه

این برنامه ابزارهایی را نیز برای بهینه‌سازی و افزایش سرعت ویندوز در خود جای داده است که برخی از آنها عبارتند از: ‌ ‌

یکپارچه‌سازی حافظه رم، حذف تصویر زمینه دسکتاپ، غیرفعال کردن ابزارهای دسکتاپ یا ‌Sidebar‌ ویندوز ویستا و تلاش برای متوقف ساختن ابزارهایی که در پس‌زمینه ویندوز به‌طور پنهانی به فعالیت می‌پردازند.

هر گردی گردو نیست

اگر فکر می‌کنید برای اجرای هر برنامه‌ای باید یک‌سری نرم‌افزار و سرویس مشخص را از کار بیندازید، سخت در اشتباهید! چرا که هنگام اجرای هر برنامه برخی از سرویس‌ها و نرم‌افزارها مورد نیاز و برخی دیگر بیهوده است و این در حالیست که اجرای یک نرم‌افزار دیگر می‌تواند نتیجه‌ای عکس را در بر داشته باشد؛ یعنی تمام ابزارهای بیهوده در اجرای نرم‌افزار قبلی مورد نیاز باشد و تمام ابزارهای موردنیاز برای اجرای برنامه قبلی هنگام اجرای نرم‌افزاری دیگر کاملا بیهوده باشند. این نرم‌افزار برای این موارد نیز پیش‌بینی‌هایی کرده است.

قابلیت پروفایل در این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا دو نوع پروفایل برای اجرای برنامه‌های خود ایجاد کنید.

1- ‌Top level‌

در این پروفایل می‌توانید تنظیمات کلیدی و عمومی مرتبط با دسته‌ای از نرم‌افزارها را مشخص کنید. به‌عنوان مثال حذف تصویر زمینه دسکتاپ می‌تواند یک تغییر عمومی برای اکثر نرم‌افزارها باشد و هیچ مشکلی را نیز برای نرم‌افزار به‌وجود نیاورد. هر پروفایل از نوع سطح بالا می‌تواند چندین پروفایل نوع دوم یعنی ‌Inherited‌ را پوشش دهد.

2- ‌Inherited‌

همان‌طور که گفتیم، گاهی اوقات برای اجرای بهینه برخی نرم‌افزارها می‌باید تنظیمات بیشتری را اعمال کرد که این تنظیمات را می‌توان در پروفایل‌های نوع دوم یعنی جانشین‌ها مشخص ساخت.

به‌عنوان مثال، بهینه‌سازی حافظه رم برای اجرای نرم‌افزارها و حذف تصویر زمینه دسکتاپ از جمله تغییراتی است که در پروفایل‌نوع اول مشخص می‌شود، حال چندین پروفایل نوع دوم نیز مشخص می‌شود که هر کدام به نرم‌افزار خاصی مرتبط است و علاوه بر ویژگی‌های مشخص شده در پروفایل نوع اول، از ویژگی‌های مشخص شده در پروفایل نوع دوم نیز پیروی می‌کند.

این نرم‌افزار به‌طور کاملا رایگان ارائه شده است و از تمام سیستم‌عامل‌های ویندوز 98 به بالا نیز پشتیبانی می‌کند.

برای دانلود این برنامه می‌توانید به سایت‌های زیر مراجعه کنید:

http://www.download.com

http://alacritypc.kensalter.com‌

توجه: برخی از نرم‌افزارهای ویروس‌یاب همچون ‌32 NOD‌ این برنامه را به اشتباه جزو نرم‌افزارهای مخرب دسته‌بندی می‌کنند. در صورت بروز چنین مشکلی می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که این نرم‌افزار هیچ کد مخربی را در خود جای نداده است و چنانچه فقط از سایت سازنده نسبت به دانلود آن اقدام کنید، هیچ خطری متوجه امنیت رایانه شما نخواهد بود. با این حال هیچ‌وقت احتیاط را فراموش نکنید!


  
  
نرم افزار پیام رسان فارسی
پس از دو هفته تاخیر از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران, ارائه شد.
شرکت ‌ارتباطات ‌سیار ایران، از صبح امروز(یکشنبه 16 تیرماه 87)، نرم‌افزار پیام ‌رسان فارسی را عرضه کرد.
با استفاده از نرم‌افزار پیام‌ رسان فارسی شما می ‌توانید پیامک ‌های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال نمائید. این در حالی است که در حالت عادی  و بدون استفاده از این نرم افزار، پیامک های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیامک شکسته می شوند و این مساله هزینه مضاعفی را برای کاربر تحمیل می کند. بنابراین، استفاده از این نرم افزار نه تنها امکانات فارسی را برای ارسال پیامک های شما فراهم می سازد ، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های شما خواهد شد.

لازم به ذکر است که  این  نرم افزار امکان ارسال پیامک های فارسی در دو حالت فشرده و غیر فشرده را دارد. در حالت فشرده  گوشی تلفن همراه گیرنده باید نرم افزار پیام رسان فارسی را داشته باشد تا پیامک دریافتی قابل خواندن باشد، ولی درحالت غیر فشرده، پیامک ارسالی بر روی گوشی هایی  که  این نرم افزار را ندارند نیز قابل خواندن می باشد. نحوه استفاده از این دو حالت در راهنمای نرم افزار آمده است. توصیه می شود قبل از استفاده از این نرم افزار راهنما را به دقت مطالعه نمائید.



راهنمای کامل نرم افزار را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید.

دانلود - 93 کیلوبایت فایل jar ( قایل نصب بر روی اکثر گوشی ها )

دانلود - 93 کیلوبایت فایل jar و jad ( مخصوص نصب بر روی گوشی‌هایی که برای نصب علاوه بر فایل jar نیاز به فایل jad نیز دارند؛ نظیر اغلب گوشی‌های سامسونگ، برخی از گوشی‌های نوکیا و ... )

دانلود - 93 کیلوبایت فایل jar برنامه برای گوشی‌هایی که دکمه C یا Clear ندارند.

نحوه نصب برنامه بر روی گوش ها

 


  
  
یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک صدا به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک صدا در وبلاگ مورد بازدید ، مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش صدا را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید ، بگیرید.

بدین منظور:
Internet Exporer را باز کنید.
از منوی Tools به Internet Options بروید.
حال به تب Advanced رفته و تیک گزینه Play sounds in web pages را بردارید.
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.


  
  

ترانهء زیبای کوه - علی لهراسبی
ترانهء زیبای کوه رو احتمالا از تلویزیون شنیدید! همون تیتراژ پایانی سریال دیدار هست که هر هفته پخش میشه...
حالا نسخهء اوجینال این ترانهء زیبا رو از همین جا میتونید دانلود کنید؛ فایل MP3 با کیفیت 128 کیلوبیت بر ثانیه و با حجم 3.39 مگابایت؛ لینک دانلود مستقیم فایل: Kuh.mp3

برای مشاهدهء تکست آهنگ اینجا کلیک کنید...

  
  

دانلود تم
بسیار زیبا با رنگ سبز به صورت متحرک با نام TwentyFive
برای کلیه گوشی های نوکیا ، دانلود از سایت پر بیننده میهن
دانلود

توجه: دانلود 
در ادامه مطلب


  
  
<   <<   6   7   8   9   10      >