انقلاب اسلامی از بدو پیدایش با تبعیض نژادی مبارزه کرده است - روانشناسی آوا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داناترین مردم کسی است که شکّ یقینش را زایل نکند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
طبس مسینا ، سیل ، مقالات کامپیوتری ، ویندوز ، قیصر امین پور ، عشق ، عکس ، فوتسال ، فرش ، مادرزن ، شعر ، شهادت ، بیرجند ، آرمیون ، ترجمه ، ترجمه انگلیسی ، ترجمه فارسی ، تغذیه ، تلاشگران ، چشم ، چله ، حاج علی جان ، حاملگی ، حجاج ، خانوار ، خداوند ، خط ، خوسف ، داماد ، داور ، دختر ، درمان علایم ، درمیان ، دستگاه قضایی ، دکتر شریعتی ، دلتنگی ، دیر شکوفایی زبان ، ذهن ، رشد ، رمضان ، روانگردان ، ریه ، زارع ، زخم زبان ، زعفران ، زمستان ، سالن ورزشی وحدت طبس مسینا ، سرطان ، سرطان بینی ، سن ازدواج ، سنتوری ، سولفور ، سیر ، سیگار ، آسیاب جان محمد ، آل عمران ، آلعمران ، آمار ، آنفولانزای پرندگان ، آیدی ، اختلال یادگیری ، اختلالات زبانی ، ازدواج ، ازدواج هوشیارانه ، اس ام اس ، اس ام اس با ترجمه ، استقلال ، اسکرین سیور ، اسلام ، اصغری ، اطلاع رسانی ، انتخابات ریاست جمهوری ، اوتیسم ، ایرانیان باستان ، باران ، باطری ، بهار ، بیجار ، بیش فعالی ، بیماری ، پارکینسون ، پدر ، پرستش ، پسر ، پویا ، پیتزا ، پیتزاء سبزیجات ، پیتزای سبزی ، پیروزی ، تاریحچه فرش ایران ، تالاسمی ، تخریب ، شهر طبس مسینا ، طاووس ، طبیعت ، عارفانه ، عزت ، عشایر ، مجلس ، فرماندار ، قالیچه ، قرآن کریم ، قضاوت ، قلب ، عناب ، عید قربان ، فارسی کردن اعداد در ورد ، فاطمه نظری ، فجر ، عشقی نژاد ، عصب شناختی ، 13 آبان ، Truth حقیقت Trust اعتماد Trash آشغال Thrush برفک دهان ، آبی آرام ، کارت گرافیک ، کامژیوتر ، کردستان ، کشیدن حروف ، کلیه ، کوچ ، کوچه های خراسان ، کودکان عقب مانده ذهنی ، گاز ، گزیک ، گفتگو با خدا ، گل کلم ، گلبولهای قرمز ، گلدون ، گلو ، گیاه ، لب تاب ، لوزالمعده ، یلدا ، یونانی ، مقدسات ، مهارتهای ادراکی در کودکان ، موسیقی درمانی ، میخ ، میرمحرابی ، ناحیه حرکتی تکلم : یا برکا ، نارساخوانی ، نقاشی ، نوروپسیکولوژی ، نوروز ، هفته های اول بارداری ، هنر درمانی ، وحدت ، وحید شمسایی ، وقت زیارت ، ویتامینها ، ویرانی ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :87
بازدید دیروز :138
کل بازدید :712282
تعداد کل یاداشته ها : 1346
103/2/15
12:17 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
سلمان هدایت[300]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

امام جمعه موقت بیرجند:

رضاپور- اسلام پشتوانه انقلاب اسلامی است و انقلاب از بدو پیدایش خود تا امروز مبارزات زیادی برای از بین بردن تبعیض نژادی داشته است.امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: ایران به خاطر وجود روحیه معنوی مردمانش، یکی از امن ترین کشورهای جهان است و این به برکت ولایت فقیه و تدبیر امام راحل در بنیان نهادن یک جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی طرح امنیت اجتماعی که توسط نیروی انتظامی در کشور اجرا شده را دارای آثار مثبت فراوانی دانست و افزود: این طرح موجب شده آمار مزاحمت های خیابانی و آدم ربایی ها به شدت کاهش یابد و رضایت مندی درصد زیادی از مردم جامعه را به دنبال داشته باشد.وی مشکل اصلی سیستم اقتصادی کشور را وجود دلالان و واسطه ها عنوان کرد و گفت: حذف واسطه ها سبب تعدیل در قیمت اجناس و حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواهد شد.

وی به فرا رسیدن ماه ربیع الاول و آغاز جشن های ازدواج اشاره کرد و گفت: جوانان امروز باید زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) را الگو قرار دهند تا ازدواج آن ها آسان و ساده صورت گیرد. ...

                           

وی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در جامعه اسلامی ایران گفت: این موضوع سبب گسترش فساد و ایجاد آثار مخرب در جامعه می شود.

وی 15 اسفند را مصادف با روز درخت کاری و آغاز هفته منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: در دین مقدس اسلام بر کاشت نهال تاکید فراوان شده و این صدقه جاریه است که از بین نمی رود.

رحیم زاده از نهبندان هم گزارش داد امام جمعه این شهر در خطبه های نماز جمعه سخن نیکو را از اولین ویژگی های سیمای متقین و پرهیزگاران عنوان کرد.حجت الاسلام والمسلمین خزاعی از راه اندازی آزمایشی نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان نقطه درخشان و افتخار آمیز و آرزوی چند دهه ملت ایران یاد کرد و گفت: با توجه به این که منابع طبیعی و سوخت های فسیلی روزی پایان می یابد ملت ایران در خصوص فناوری هسته ای صلح آمیز گام برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با ایستادگی به حق خود در این خصوص رسید و جزو 5 کشور دارای صنعت غنی سازی اورانیوم و 8 کشور دارای فناوری هسته ای صلح آمیز است.

وی دسترسی به میدان فناوری هسته ای صلح آمیز را مهم تر از ملی شدن صنعت نفت دانست و افزود: با وجود توطئه دشمنان ایران اسلامی در این خصوص پیروز شده و دنیای استکبار حقانیت جمهوری اسلامی را در این راستا پذیرفته است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به 3 کشور شرق آفریقا و استقبال بی نظیر مردم گفت: استقبال مردم دیگر کشورها از رئیس جمهور نمایانگر صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان است.

به گزارش باکمال از فردوس امام جمعه این شهر هم در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیماری روحی و معنوی نفاق گفت: دروغ مدخل ورودی این بیماری و انفاق دو گانگی بین زبان و قلب است.حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم با توجه به روزهای پایانی سال افزود: باید ببینیم در سال گذشته چه کرده ایم و در چند روز باقی مانده چه وظیفه ای داریم.

وی اضافه کرد: باید احسان و نیکوکاری را به یک فرهنگ ثابت برای خود تبدیل کنیم و فرهنگ خیرخواهی و امداد رسانی، تقسیم ثروت با نیازمندان، صدقات جاریه مثل وقف، غرس نهال و درخت کاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

خطیب جمعه فردوس با اشاره به 15 اسفند روز درخت کاری و آغاز هفته منابع طبیعی افزود: صدمه زدن به منابع طبیعی و محیط زیست امنیت تمام ساکنان زمین را تحت تاثیر قرار داده و در صورت رسیدگی نکردن نابودی مردم حتمی است.

وی بر گسترش فرهنگ تحمل، بردباری، صبوری و مقاومت تاکیدکرد و افزود: بهترین مصداق این مسئله شهیدان همیشه شاهد هستند و باید فرهنگ شهید و شهادت در جامعه احیا و تقویت شود.

وی اضافه کرد: با صبوری و مقاومت می توان در بعد توسعه داخلی و بین المللی به فراز تعالی و پیشرفت دست یافت.وی گفت: استکبار یک جریان است و اهداف و سیاست های خود را پیگیری می کند و منتظر تغییرات اوبامائی بودن کاری اشتباه است.به گفته وی هر گونه تحول در پرونده سیاسی هسته ای ایران با دستان پر توان جوانان متدین، دلیر و مقاوم ایران اسلامی باید انجام شود.

شفیعی از سربیشه نیز گزارش داد امام جمعه این شهر در خطبه های نماز جمعه گفت: دل نرم و خاشع، نور خدا را در خود جای می دهد و با توجه به آیات متعدد قرآن کریم در می یابیم که در نظام آفرینش حساب و کتاب وجود دارد و نظم در آن جز توسط خداوند دانا، مدیر و توانا میسر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان این که سرسبزی طبیعت را در وجود انسان ها هم می توان دید افزود: اگر دل انسان نرم باشد نور خداوند در آن جا می گیرد اما در صورت بروز گناه دل فرد سنگ می شود.

وی شرح صدر، توجه انسان به قیامت، دل نبستن به دنیا و آمادگی برای مرگ را از نشانه های نفوذ الهی در دل عنوان کرد.وی آغاز به کار نیروگاه اتمی بوشهر را یکی از افتخارات نظام دانست و گفت: با توجه به محدود بودن منابع نفتی و افت تامین برق از طریق سدها با توجه به خشکسالی متوالی این ابتکار و افتخار بی نظیر است.

وی با اشاره به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات این نهاد را مثبت ارزیابی کرد و آن را با قیامت صالحات حضرت امام (ره) دانست.

وی بر لزوم حفظ منابع طبیعی و فضای سبز و کاشت درخت تاکید کرد.

به گزارش عباسی از زیرکوه امام جمعه این بخش هم در خطبه های نماز جمعه با تشریح فضایل و خصایص امام رضا (ع) خواستار عمل به سیره آن حضرت شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی با اشاره به آیه دوم سوره جمعه گفت: تمام کتب آسمانی که بر انبیاء نازل شده برای تربیت انسان است زیرا انسان در صورت سرخود بودن خطرناک ترین موجود عالم است.

وی با بررسی فرموده های امام راحل(ره) درباره تعلیم و تربیت اسلامی گفت: اگر انسان تربیت شود تمام مسائل و معضلات بر طرف می شود و تلاش انبیا و اولیا در تمام قرن ها تربیت انسان بوده است.

وی فرهنگ تعلیم و تربیت اسلامی را زیربنای هر گونه توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه کشور دانست و افزود: هر گونه مسامحه و سهل انگاری در تعلیم و تربیت خیانت به اسلام، جمهوری اسلامی و استقلال فرهنگی ملت است.وی آغاز به کار آزمایشی نیروگاه هسته ای بوشهر را سمبل و نماد برنامه ریزی صلح آمیز ایران اسلامی دانست.به گزارش موسوی از سرایان امام جمعه این شهر هم در خطبه های نماز جمعه، نماز را سند دین داری مسلمانان دانست و گفت: بعضی نمازگزاران نماز جعلی اقامه می کنند و این افراد جزو منافقان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین تاجی با اشاره به تاسیس نهاد امور تربیتی به مربیان تربیتی توصیه کرد: با توجه به مقدم بودن تزکیه بر تعلیم در تربیت دانش آموزان به خصوص نوجوانان و جوانان کوشا باشند.

وی در خصوص انتخابات گفت: گروه ها و جناح های مختلف باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند و جامعه را به سمت و سویی سوق دهند که باعث اتحاد و وحدت مردم و حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رای شود./رخراسان