سپاهان را ببر، تا آرامش پیدا کنی ! - روانشناسی آوا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندی که از دانشش استفاده می شود، از هزار عابد بهتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
طبس مسینا ، سیل ، مقالات کامپیوتری ، ویندوز ، قیصر امین پور ، عشق ، عکس ، فوتسال ، فرش ، مادرزن ، شعر ، شهادت ، بیرجند ، آرمیون ، ترجمه ، ترجمه انگلیسی ، ترجمه فارسی ، تغذیه ، تلاشگران ، چشم ، چله ، حاج علی جان ، حاملگی ، حجاج ، خانوار ، خداوند ، خط ، خوسف ، داماد ، داور ، دختر ، درمان علایم ، درمیان ، دستگاه قضایی ، دکتر شریعتی ، دلتنگی ، دیر شکوفایی زبان ، ذهن ، رشد ، رمضان ، روانگردان ، ریه ، زارع ، زخم زبان ، زعفران ، زمستان ، سالن ورزشی وحدت طبس مسینا ، سرطان ، سرطان بینی ، سن ازدواج ، سنتوری ، سولفور ، سیر ، سیگار ، آسیاب جان محمد ، آل عمران ، آلعمران ، آمار ، آنفولانزای پرندگان ، آیدی ، اختلال یادگیری ، اختلالات زبانی ، ازدواج ، ازدواج هوشیارانه ، اس ام اس ، اس ام اس با ترجمه ، استقلال ، اسکرین سیور ، اسلام ، اصغری ، اطلاع رسانی ، انتخابات ریاست جمهوری ، اوتیسم ، ایرانیان باستان ، باران ، باطری ، بهار ، بیجار ، بیش فعالی ، بیماری ، پارکینسون ، پدر ، پرستش ، پسر ، پویا ، پیتزا ، پیتزاء سبزیجات ، پیتزای سبزی ، پیروزی ، تاریحچه فرش ایران ، تالاسمی ، تخریب ، شهر طبس مسینا ، طاووس ، طبیعت ، عارفانه ، عزت ، عشایر ، مجلس ، فرماندار ، قالیچه ، قرآن کریم ، قضاوت ، قلب ، عناب ، عید قربان ، فارسی کردن اعداد در ورد ، فاطمه نظری ، فجر ، عشقی نژاد ، عصب شناختی ، 13 آبان ، Truth حقیقت Trust اعتماد Trash آشغال Thrush برفک دهان ، آبی آرام ، کارت گرافیک ، کامژیوتر ، کردستان ، کشیدن حروف ، کلیه ، کوچ ، کوچه های خراسان ، کودکان عقب مانده ذهنی ، گاز ، گزیک ، گفتگو با خدا ، گل کلم ، گلبولهای قرمز ، گلدون ، گلو ، گیاه ، لب تاب ، لوزالمعده ، یلدا ، یونانی ، مقدسات ، مهارتهای ادراکی در کودکان ، موسیقی درمانی ، میخ ، میرمحرابی ، ناحیه حرکتی تکلم : یا برکا ، نارساخوانی ، نقاشی ، نوروپسیکولوژی ، نوروز ، هفته های اول بارداری ، هنر درمانی ، وحدت ، وحید شمسایی ، وقت زیارت ، ویتامینها ، ویرانی ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :170
بازدید دیروز :159
کل بازدید :712938
تعداد کل یاداشته ها : 1346
103/2/18
11:40 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
سلمان هدایت[300]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

سپاهان را ببر، تا آرامش پیدا کنی !

بدون هیچ شکی بازی پرسپولیس و سپاهان حساس ترین بازی نیم فصل اول لیگ برتر است . سپاهانی که از 4 بازی خود و از 12 امتیاز ممکن فقط 2 امتیاز کسب کرده است در حالی به این بازی خواهد آمد که رقیبش از 4 بازی قبلی خود در لیگ برتر 8 امتیاز کسب کرده است که میانگین یک تیم قهرمان را دارد .

این بازی می تواند دو روی سکه برای پرسپولیس و قطبی داشته باشد . اگر پرسپولیس این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد که خود من با توجه به وضعیت فعلی سپاهان آن را بسیار محتمل می دانم خود را از این بحران بیرون کشیده و هم فاصله خود را با سپاهان بیشتر می کند و همچنین بحران را به اردوی سپاهان بفرستد .

اما اگر مغلوب سپاهان شود کار سخت می شود و شاید بیرون کشیدن تیم و آرامش بخشیدن به آن کاری سخت و غیرممکن شود . از این رو افشین قطبی اگر می خواهد پرسپولیس را به آرامش قبلی خود برساند می بایست حتما سپاهان را در اصفهان شکست دهد که با توجه به غیبت هادی عقیلی و عباس محمدی و محمود کریمی و نویدکیا و موجیری اصلا دوراز ذهن نیست .

متاسفانه طی این چند روزه بسیاری از مطبوعات سعی در بحرانی تر کردن و وخیم جلوه دادن اوضاع در باشگاه پرسپولیس بوده اند . تمام آنهایی که منتظر اولین شکست پرسپولیس بوده اند بلافاصله پس از شکست خوردن پرسپولیس از پاس عملیات خود برای تخریب قطبی و کاشانی آغاز کرده اند که بهترین راه برای غلبه بر آنان شکست دادن سپاهان است .

پرسپولیس در حال حاضر به آرامش نیاز دارد آرامشی که فقط و فقط با شکست سپاهان بدست می آید . آرامشی که فصول قبل نیز در همین برهه از زمان از تیم گرفته شد و موجب عدم موفقیت تیم شد . متاسفانه مسائلی که در فوتبال ایران اتفاق می افتد بی سابقه است هیچ کس به فاجعه ی شکست خوردن استقلال در مقابل بیش از سی هزار هوادارش آنهم در مقابل تیم هفدهم جدول هیچ اشاره ای نمی کند اما شکست خوردن پرسپولیس در جام حذفی مقابل تیم بسیار آماده ی پاس که به نظر من درحال حاضر در همدان قادر به شکست دادن هر تیمی است برای خیلی ها جذاب و پر بیننده می گراید .

درصورتی که اگر قرار به انتقادی باشد می بایست استقلال مورد شدیدترین آنها قرار گیرد که چرا در مقابل ذوب آهن آن بازی ضعیف را ارائه داد و با خوش شانسی در ضربات پنالتی پیروز شود . اما همانطوری که گفته شد در حال حاضر همه نتیجه گرا شده ایم و اصلا به کیفیت بازی یک تیم هیچ نگاهی نمی کنیم و فقط به نتیجه ای که آخر بازی روی اسکوربورد نقش می بندد می نگریم بدون اینکه توجه کنیم مثلا استقلال حریف پایین جدولیش را در ضربات پنالتی و آن هم فقط و فقط روی درخشش دروازه بانش شکست داده است .

پس پرسپولیس برای اینکه به روزهای خوب گذشته اش بازگردد باید و باید سپاهان را با هرکیفیتی در اصفهان شکست دهد تا شاید آقایان دست از انتقادهای بی رحمانه خود بردارند . این عادت ماست که موفق ها را تحقیر کنیم برای ما امثال برانکو هم زیاد است چه برسد به دنیزلی و قطبی و هان و ..... 

تا به حال هیچ فکر کرده اید چرا مربیان بزرگ به ایران که از نظر فوتبال جزو سه تیم برتر آسیا است نمی آیند اما به فرض در کشورهایی چون امارات یا قطر فعالیت می کنند ؟ از دید من این موضوع به پول و امکانات نیز برنمی گردد جوی که در فوتبال ما موج می زند بسیار آلوده است . ما نمی خواهیم از سنت خود خارج شویم نمی خواهیم قبول کنیم که دیگر با مکتب فوتبال علی اصغری موفق نمی شویم .

سوال من این است . آقای ابراهیمی که از پرسپولیس انتقاد می کنید در این چند ساله که فوتبال پیشرفت کرده شما چه گلی برسر فوتبال ما زده اید ؟ جالب اینجاست از ایشان حتی علی پروین نیز به عنوان دستیار چندم سرمربی در استیل آذین استفاده نکرد اما او به خود چنین اجازه ای می دهد که از صدرنشین لیگ به این راحتی انتقاد کند .